TripAdvisor
Estoril
Publiser
Innboks
Søk

“Fantastisk tapas og lokal vin”
Anmeldelse av Tapas do Monte

Tapas do Monte
Bestill bord
tor. 24.10.
20:00
Vurdert som nr. 2 av 135 Restauranter i Estoril
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Dro hit med familien for en god tapasmiddag, denne skuffet ikke! Godt utvalg av ulike retter i alle kategorier. Hver enkelt rett var fulle av gode sammensatte smaker. Ble anbefalt en god lokal rødvin som het Monte dos Amigos! Personalet var svært imøtekommende og serviceinnstilt. Koselig, lite og sjarmerende lokale som ligger bortgjemt i en enveiskjørt gate. Kommer gjerne igjen neste gang man er i Portugal! PS: lurt å bestille bord.

Dato for besøk: september 2019
Takk, mja066

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Var litt vanskelig å finne i ei einvegs kjørt gate.
Vart møt av hyggelig eier,som viste meg plass i den full reserverte restauranten.
Maten var veldig smak full fint tilberet.
Ok priser på mat og drikke.
Anbefales.

Takk, bcanoa64
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig vertskap, rett og slett fantastisk mat og en utsøkt husets vin, forbilledlig effektivt bookingsystem ( under 2 min fra bestilling på nett til endelig bekreftelse på epost), suverent beste måltid så langt etter to gode uker med mye god mat i Spania,på cruise og nå altså i Estoril. Det blir flere kvelder her!

Dato for besøk: august 2018
Takk, toren326
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

En restaurant som bør oppleves. Koselig og intim restaurant, fantastisk service og nydelig mat. Tapas med anbefalt vin fra servitøren falt helt i smak. Denne restauranten fortjener flere besøk. Bestill bord og ha en fantastisk aften.

Dato for besøk: august 2018
Takk, MiaSki
Anmeldt 13. juni 2018 via mobile enheter

Hyggelig liten restaurant med kjempegod betjening. Spiste tapas og drakk god vin. Maten var god. Vi koste oss skikkelig første dagen i Estoril.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 145perh

Har du vært i Tapas do Monte? Del dine erfaringer!