“God service men dårlig mat”
Anmeldelse av Restaurante Figus

Restaurante Figus
Reserver med
Restaurante Figus er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 76 av 5 065 Restauranter i Lisboa
Omgivelser: Baixa, Rossio & Restauradores
Omgivelser: Baixa, Rossio & Restauradores
Anmeldt 27. mai 2018 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet som er veldig flott....middagen på restauranten var derimot meget skuffende.
Vi bestilte spesialiteten Tenderloin og fikk servert en tørr seig kjøttstykke.
Vi sa i fra og fikk en annen rett i stedenfor, som heller ikke var noe å skryte av.
Personalet var blide og service innstilt.
Vi kommer med sikkerhet til å bo på hotellet igjen, men ikke spise noe annet enn frokost på restauranten, dessverre .

Takk, E R
Tablegroup, Manager på Restaurante Figus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2018

Dear customer,
Sory that your experience at our restaurant has not been the best. The restaurant Figus above all has as its mission, show the Portuguese food and a service with high levels of excellence, and this time, we do not reach their expectations.
We will be taking measures to avoid these kind of situations.Please accept our sincere apologies and hope to have a new opportunity to come back to welcome you in our restaurant.
Warmest regards,

João Duque

Anmeldt 3. mars 2018

Vi var 4 stk som spiste forskjellig type mat; 2 stk sjømat, 1stk burger og 1 stk entrecôte. Alle var strålende fornøyde, men sjømaten var definitivt den største overraskelsen. Utrolig mye og god sjømat; tigerreker, blåskjell, blekksprut, muslinger mm. Rikelig til en person, men kunne vært for 2.
Hyggelig og effektiv servering.

Takk, Bjørn V
Tablegroup, Manager på Restaurante Figus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2018

Dear Customer,
We were very pleased to read your positives comments.
The satisfaction of our customers is something that motivates us to continue to improve our service on a daily basis.
We hope to return to receive your visit in a future very soon
Best Regards,

João Duque

Anmeldt 18. august 2017 via mobile enheter

Vi fant dette stedet via tripadvisor, og vi ble absolutt ikke skuffet! Ligger sentralt, men var absolutt ikke den typiske turist-fellen. Personalet var veldige dyktige og presenterte menyen og hjalp oss med vinvalg og vinsmaking. Profesjonelt og hyggelig! Maten var også deretter - mange gode smaker og store porsjoner. Vi skal definitivt anbefale det videre og komme tilbake neste gang.

Takk, Ingerid H
RFigus, Gestor på Restaurante Figus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2017

Dear Ingerid H,
thank you very much for your time to share a such detailed review in
TripAdvisor community about your experience.
It's so important to us to have the feedback of our valuable guests.
We hope have the opportunity to welcome you back again
Warmest regards from Lisbon.
João Duque.

Anmeldt 10. april 2017 via mobile enheter

Dette er en hotellrestaurant midt i turistfellestrøket. De overrasket med god service, veldig god burger og helt grei pris ( € 44 for to burgere, to øl og brød), absolutt verdt å stikke innom hvis man vil ha en skikkelig burger!

Takk, Gnalk
Anmeldt 11. februar 2017 via mobile enheter

Lunsj med kollegaer. Hyggelig service og veldig god mat! Sjømat-risotto og god vin. Takk for oss! Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, Anne-Birthe N

Reisende som så på Restaurante Figus, så også på

Lisboa, Lisbon District

Har du vært i Restaurante Figus? Del dine erfaringer!