“God mat og servering,”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Baixa, Rossio & Restauradores
Anmeldt 22. desember 2018

Hadde en servitør som het Ana og hun ga oss (vi var fire stykker) meget god service, og hadde mange gode kommentarer til våre tildels tåpne spørsmål .

1  Takk, tojaweja
Marian_Fitzgerald, Manager på Hard Rock Cafe Lisboa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. desember 2018

Dear tojaweja,
Thank you very much for your feedback!
We look forward to welcome again soon.
Best regards.
Serena Mancinelli

Anmeldt 10. oktober 2018

Kule lokaler, med bil i taket. Ble plassert i 2 etage hos en kul og veldig oppmerksom servitør. Problemet på mange Hard Rock er at de spiller alt for høy musikk, slik var det ikke her gudskjelov. Maten var som på andre Hard Rock kafeer veldig god. Jeg spiste spareribs med Strawberry Basil lemonade til. elsker den alkoholfrie drinken og bestiller den alltid når jeg er på Hard Rock. Den var veldig god i Lisboa også. Det eneste minuset var toalettet, det hadde absolutt fortjent en oppussing, ellers hadde det vært toppscore fra meg!

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, Heidi500
Marian_Fitzgerald, Gerente geral på Hard Rock Cafe Lisboa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Heidi500,
Many thanks for your comment and for your visit. We really appreciate your feedback.
The opinion of our Guests is very important and we always consider it for improvement.
We look forward to welcome you again!

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Veldig god mat i stilig lokale. Alle i følget var godt fornøyd med sine respektive retter og mengden mat var rikelig. Gode servitører og tegnesaker til barna. Anbefales herved!

Dato for besøk: august 2018
Takk, wiggob696
Marian_Fitzgerald, Gerente geral på Hard Rock Cafe Lisboa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2018

Hi Wiggo B,
Thank you for your visit and recommendation. Great to see you really had a fantastic experience!
Hope to see you soon for another Hard Rock adventure!

Anmeldt 10. juli 2018

Hard rock cafe er Hard rock cafe. Men ekstra bra i Lisboa.
Bartenderen showet hele tiden, og lagde god stemning. Servitørene var veldig oppmerksomme og spurte flere ganger om vi hadde alt vi trenger og om vi var fornøyd ellers. Store porsjoner med meget god mat. Eneste minus var at biffen min var stekt bittelitt mye. Ba om medium minus, men fikk på grensen til medium.
Smaken var helt fortreffelig.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Geir Olaf H
Marian_Fitzgerald, Gerente geral på Hard Rock Cafe Lisboa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2018

Hello Geir Olaf H
Thank you very much for your great review.
It is a pleasure to know that you enjoyed our food and service!
We look forward to welcome you again soon!
Best regards.

Anmeldt 7. juni 2018 via mobile enheter

Hos Hard Rock Cafe vet du hva du får, og Lisboa skuffer ikke. Det er god musikk, svært god og energisk service, og maten er slik du forventer den hos Hard Rock. Flott lokale sentralt i Lisboa.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, KennethO547
Marian_Fitzgerald, Gerente geral på Hard Rock Cafe Lisboa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2018

Hellol Kenneth O
Thanks for leaving such a fantastic review, we are truly happy to see that you had a great time while you enjoyed the very best quality food Hard Rock can offer.
Hope to see you soon!

Reisende som så på Hard Rock Cafe Lisboa, så også på

Har du vært i Hard Rock Cafe Lisboa? Del dine erfaringer!