“Frokost,lunsj, middag eller drinker?”
Anmeldelse av Time Out Market Lisboa

Time Out Market Lisboa
Vurdert som nr. 13 av 83 Smått og godt i Lisboa
Kjøkken: Portugisisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Omgivelser: Bairro Alto, Bica & Cais do Sodré
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Perfekt sted for en pause med mat og drikke. Masse å velge i og gode muligheter for at alle blir fornøyde. Smakte helt nydelig og vi ble mette. Fin bar og godt med vin valg.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, aleandrab

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Stort marked med mange spiseplassen. Stilfullt. De åpner kl 1000. Vi hadde frokosten der.God porsjon rimelige priser.

Takk, John Sigmund B
Anmeldt 2. mai 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, spennende smaker, kult interiør, god vin, hyggelig service. Flinke folk. Dette anbefaler jeg på det varmeste.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Cathrinevassmyr
Anmeldt 27. juni 2017

Stor markedshall med mange restauranter og felles sitteplasser. Mye godt både å spise og drikke.
Her vil alle finne noe de liker.
Prisene noe over snittet i byen vil jeg tro, men kvaltieten er god. Finnes rimelige alternativer også

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Terje S
Anmeldt 17. mai 2017

Variert utvalg av spisesteder, enkelt og greit. Vær tidlig ute til lunch, for her blir det fort fullt. Men kommer du deg først til en disk, får du deilige småretter og helt OK vin til en grei pris. Et "must" for meg i Lisboa.

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, alvdisr

Reisende som så på Time Out Market Lisboa, så også på

Lisboa, Lisbon District

Har du vært i Time Out Market Lisboa? Del dine erfaringer!