“Lite, intimt og fullt av folk”
Anmeldelse av Ola Nepal

Ola Nepal
Bestill bord
fre. 27.1.
20:00
Vurdert som nr. 30 av 5 938 Restauranter i Lisboa
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

God mat, rask servering, hyggelig betjening. Medium spicy var passe for meg. Prøvde ikke desserten, var for mett til det. Nan brød med ost og med hvitløk var snadder

Takk, Gunnarrud

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Bor i nærområdet og har vært her ved flere anledninger. Trivelige ansatte som snakke engelsk.

Fin mix mellom det indiske og nepalesiske kjøkken. Har smakt en rekke retter og alle smaker helt fantastisk. De har også veldig gode nan-brød.

Kan absolutt anbefale dette stedet!

Takk, 601mariuss
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

God og passe mengde mat. Spiste kylling og reker. Fikk gode anbefalinger for hva vi skulle velge i forhold til hva som var sterkt osv. Svært hyggelige servitører som i tillegg til maten gjorde kvelden unik. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Tomm S
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Søkte etter indiske restauranter i Lisboa og fant denne som var ratet høyt. Vi bestilte kylling(tikka masala, curry og butter). Maten var god, bra med smak og krydder, men ikke noe ekstraordinært. Noen fettmerker på fat og glass ga et litt dårlig inntrykk.
Forøvrig god service og stemning i restauranten. Anbefales.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 2bendikb
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Deilig mat og fredfullt sted. Så godt at det finnes slike steder få meter fra turiststrømmen. Meget hyggelig betjening.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Marit H

Reisende som så på Ola Nepal, så også på

Lisboa, Lisbon District
Lisboa, Lisbon District

Har du vært i Ola Nepal? Del dine erfaringer!