“Vi var for mange”
Anmeldelse av Restaurante Sacramento

Restaurante Sacramento
Reserver med
Restaurante Sacramento er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 150 av 5 071 Restauranter i Lisboa
Kjøkken: Portugisisk, Bar, Kafé
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 27. november 2017 via mobile enheter

Vi var 60 til bords, og det taklet ikke hverken servitørene eller kokkene. Servitørene fomlet, og hadde ingen plan på hvem som skulle gjøre hva. Kjøkkenet leverte varierende kvalitet, og kjøttet jeg fikk var bare fett og treler - det er ikke godt.
Selve restauranten er ganske hyggelig, så det er synd at mat og service ikke henger helt med...

Takk, Tore1970
SacramentoChiado, Gestor på Restaurante Sacramento, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2017

Dear customer,
Please accept our sincere apologies for the mistakes mentioned.
Your feedback give us the opportunity to continuously improve!
We are committed to provide the best experience and teh best food for our customers.
We will be taking measures to avoid these kind of situations.
We are however available for a future visit in order to demonstrate the quality of our service.
Carefully,

Fernando Santos, Tiago Silva and Luis Murteira

Anmeldt 25. mai 2017 via mobile enheter

Spennende meny, god mat og nydelig vin. Vi ble anbefalt tapas til forrett, og fikk nydelige småretter på deling. Det var altfor mye mat, og vi kunne klart oss bare med dette. Det ble for mye med hovedrett etterpå. Spiste nydelig grillet tunfisk til hovedrett, den anbefales. Kommer gjerne tilbake, men da blir det enten tapas eller hovedrett, og ikke begge deler....

Takk, 9naen_Norway
Anmeldt 5. mai 2017

Da vi satt oss tenkte vi at dette kom til å bli dyrt,for det føltes som en veldig fin resturant. Men det var ikke verre enn en middels norsk ang pris,men utrolig godt når det gjaldt maten. Vi spiste babylammelår ! Godt. Og portugisisk vin som kelneren andbefalte. Dyr, men passet jo så godt til maten.

1  Takk, Lisbeth Høyning B
Anmeldt 25. mars 2017 via mobile enheter

Veldig fine lokaler og god mat. Anbefaler tunfisken. Du bør bestille reservere ellers kan det være vanskelig å få bord.

Takk, Jenny M
Anmeldt 9. mai 2016 via mobile enheter

Stedet arrangerte felles middag for alle deltakere på årets blåtur. Litt innelukket lokale, men veldig god service, nydelig mat, mye god vin og trivelige servitører! Tillatt å røyke inne i baren.

Takk, Erik B

Reisende som så på Restaurante Sacramento, så også på

Lisboa, Lisbon District

Lisboa, Lisbon District

Har du vært i Restaurante Sacramento? Del dine erfaringer!