“Nice hotell”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Vincci Baixa
Nr. 57 av 255 hoteller i Lisboa
Grønne ledereSølvnivå
Anmeldt 30 januar 2017

Bodde her ifbm jobb. Hotellet ligger sentralt og det er gangavstand til det meste. Det er mange Ok restauranter i nærheten. I tillegg er det nær meteo/drosje. Innsjekk og utsjekk gikk glimrende. Bra dekning på wifi på hele hotellet. Rommene var av god størrelse, sengen var god (hvis man liker hard seng). Badet var også Ok ifht størrelse, men det hadde badekar. Det var en liten tendens til lukt fra slukene - men det var ikke til noe form for sjenanse. Det var lite støy ut mot gaten (når vinduene var lukket). Aircondition var middels, og støyet en del. Å ha vinduer åpent på nattestid, var ikke et alternativ. Slik at den delen kan utbedres. Alt i alt, er dette er hotell som jeg vil komme tilbake til ved neste reise til Lisboa.

• Opphold: januar 2017, reiste på forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Vincci Hoteles
Takk, Stehell

Anmeldt 22 september 2015

Her er du midt i smørøyet i Lisboa. Et lite, men funksjonabelt rom. Hyggelig betjening i en døgnåpen resepsjon. Baren liten, men hyggelig. Stengte imidlertid kl. 23.00
Frokost ikke inkl i standard pris, men kan kjøpes i tillegg. Vi valgte heller å kjøpe frokost på en av de utallige stedene som ligger i umiddelbar nærhet av hotellet til en noe hyggeligere pris.

I løpet av oppholdet pågikk det restaureringsarbeid på nabobygget noe som medførte støy fra kl 08:30 - 18:30. Dette regner vi med er forbigående.

Dersom vi skal tilbake til Lisboa har vi ingen betenkeligheter med å komme tilbake hit.

• Opphold: september 2015, reiste som et par
Takk, Fru_STT
Isabel H, Director de Relaciones con Clientes på Vincci Baixa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19 oktober 2015

Dear Mr. Fru_STT,

Thank you very much for posting this review on our TripAdvisor page.

I am very pleased to read that you enjoyed your experience with us so much, and that you were able to benefit from both the comfort of our rooms and the convenience of our location. I also thank you for your kind words about our carismatic Bar, I will ensure to pass on your comments to the team.

I very much look forward to welcoming you back in the not too distant future.

Warm regards,
Isabel Hurtado

Anmeldt 2 juni 2015

Hotell Vincci Baixa ligger meget sentralt til i Lisboa, kun et steinkast fra Placa do Commercio og et pilskudd fra Placa do Rossia. Det er derfor gangavstand til mange severdigheter, spisesteder m.v. Det gjør hotellet til et glimrende utgangspunkt for å "gjøre byen". Rommene er litt små, men ikke verre enn i mange andre sentrumshoteller rundt omkring i verden. Betjeningen var vennlig og hjelpsom med å booke transport fra flyplassen, ordne med billetter til Hop on - Hop off buss, bestille taxi osv. Frokosten var veldig god, men kostet 15 EUR - egentlig ikke noe å si på det. Hotellet ligger i en litt sliten bygning, som er under oppussing. Døgnprisen på ca NOK 1600 kanskje litt i overkant, men beliggenheten forsvarer prisen. Vi var 13 venner som reiste sammen, og flere av oss hadde vært i Lisboa før. Det var stor enighet om at hotellet var en fulltreffer, og at vi vil booke her igjen neste gang vi besøker Lisboa.

• Opphold: mai 2015, reiste med venner
Takk, toka632
VincciHoteles, Director de Relaciones con Clientes på Vincci Baixa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 juni 2015

Dear Mr. toka632,

Thank you for sharing your feedback with us on our TripAdvisor page.

I was so pleased that you enjoyed your overall stay with us at The Vincci Baixa Hotel and our great location.

Your feedback has made a difference to our entire team here at the hotel so thank you again for taking the time to post your experience.

On behalf of our entire team, I hope to welcome you back to The Vincci Baixa Hotel in the near future, and please, do not hesitate to ask for a room on a high floor!

Kind regards,

Isabel Hurtado

Anmeldt 8 august 2014

Beliggenheten var flott helt nederst i Baixa. God og personlig service ved ankomst der vi følte oss velkomne.
Rommet var ikke stort, men praktisk og moderne innredet. Fordel at lyset i hele rommet inkludert badet kunne reguleres fra hver sin side av dobbeltsenga. Badet var fint med god og kraftig dusj. Vi hadde avgang ned fly kl08.45 og bestilte drosje om kvelden. Også det følte vi var en personlig service av høy klasse. Frokosten fikk vi såvidt smakt på, men utvalget var bra med mye fersk frukt. Et sted vi vil besøke igjen

Romtips: Rommen mot bakgården som vi hadde var totalt fri for støy
Se flere romtips
  • Opphold: august 2014, reiste som et par
Takk, Tore O
Anmeldt 4 mars 2014 via mobile enheter

Hadde 4 netter på dette hotellet og kan anbefale det på det varmeste. Hyggelig og informativ resepsjon, rene og fine rom samt meget god frokost. Det ligger også meget sentralt til i forhold til handlegater og uteliv.

Opphold: mars 2014, reiste med venner
Takk, henninglarsen80
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Lisboa hotellene
Hotel Santa Justa
Brown's Central Hotel
Nr. 34 av 255 i Lisboa
894 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Vincci Baixa? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Vincci Baixa

Adresse: Rua Do Comercio, 32 a 38 | Rua Do S.Juliao, no 47 a 57, Lisboa, Portugal
Beliggenhet: Portugal > Central Portugal > Lisbon District > Lisboa > Baixa, Rossio & Restauradores
Fasiliteter:
Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Romservice Transporttjeneste Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.13 grønt hotell i Lisboa
Nr.16 familiehotell i Lisboa
Nr.23 romantisk hotell i Lisboa
Nr.27 forretningshotell i Lisboa
Nr.50 luksushotell i Lisboa
Prisnivå: kr 824 - kr 3 722 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Vincci Baixa 4*
Antall rom: 66
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Agoda, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Vincci Baixa. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Vincci Baixa Hotel Lisbon
Vincci Hotel Lisbon
Vincci Hotel Baixa

Er dette din oppføring på TripAdvisor?