14 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 589
Official HotelUSD 565
Trip.comUSD 630
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Dette var skuffende.Mørke rom.Idiotisk wc og badløsning. I det ene rommet kunne man ligge i senga og se rett inn på toalett som hadde glassdør!!
Ble opplyst ved innsjekk at frokost ikke inkludert selv om hotellets nettside sa noe annet.
Frokosten vi kjøpte første morgen kvalifiserte til en stjerne!!
Tørt brød og elendig utvalg.
Et rom var ikke rengjort da vi kom tilbake en ettermiddag.
Eneste positive: vennlig betjening.
Hvordan dette hotellet har fått 5 stjerner er for meg helt uforstående.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, Ole J P
BomportoHotels, General Manager på The Vintage Lisbon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2018

Kjære Ole

Vi beklager at du ikke har hatt en positiv opplevelse. Med hensyn til innredningen er dette et spørsmål om smak. Vår frokost er høyt rangert generelt, så vi tror en stjerne er en ganske hard score. Rommene rengjøres på døren. Igjen tror vi ikke denne anmeldelsen er litt alvorlig, vurderer vår spa, restaurant, takterrasser ikke inkludert i denne anmeldelsen.

Med vennlig hilsen,
Nicolas Roucos

Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Vi var her på vårt andre besøk. Hotellet er diskret men klassisk med høy klasse. Når vi var her var det utbedringer av hotellet. SPA var stengt og det ble borret i betong til sen ettermiddag. Dette var ikke opplyst om før vi kom. Det var dårlig. Ingen reell kompensasjon for ulempen. Takterassen er fin for å slappe av etter en tur på byen. Vi vil nok ikke velge hotellet neste gang vi kommer til Lisboa.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, rolf_lossius
BomportoHotels, General Manager på The Vintage Lisbon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2018

Dear Rolf Lossius
Thank you for your review. We are really sorry to hear that you were not advised that our Spa was closed for refurbishment as this was mentioned on our website and our partners' sites also. We understand your disappointment but would ask you to contact us directly should you reconsider your decision to return and stay in our newly refurbished hotel.
Best Regards,
The Vintage Team

Anmeldt 3. august 2017

God plassert rett over Bairro Alto med gangavstand til alt. Frokosten var den beste vi fikk i Lisboa og hotellet var i seg selv hyggelig. Rommet hadde en litt upraktisk utforming men var stille og kjølig ved høy utetemperatur.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, jlnssn
Anmeldt 26. juni 2016

Fint rom med noe utsikt, veldig hyggelig betjening. Tok litt tid å finne ut at hotellet lå sentralt ved hyggelig park og 15 min til fots fra fantastiske 100 Maneiras. Fin takterrasse og som alt i Lisboa: hyggelig. Ikke anbefalt for småbarn eller rullestol pga bratte bakker fra alle metrostasjoner.

Romtips: Fredlig og relativt sentralt.
Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Marte N
NAUHotels_Resorts, General Manager på The Vintage Lisbon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2016

Dear Marte,

It is always a great pleasure to receive from our guests, the comments related, with their experiences when stayed at The Vintage Lisbon.

It's our best recognition, to have yours feedback, and we would like to thank you for that.

Hope to receive you in the near future,

Best regards,

Nuno Leandro
Hotel General Manager

Anmeldt 4. april 2015

Svært bra hotell med gangavstand til det meste.
Svært bra standard på rom og svært hyggelig betjening både i resepsjon og til frokost.
Kan anbefales på det sterkeste. Vi var to par som var her en helg og var veldig fornøyd.

Dato for oppholdet: mars 2015
Takk, Tomm Walter L
NAUHotels_Resorts, General Manager på The Vintage Lisbon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. april 2015

Dear Guest,

It is always a pleasure to receive from our guests, the comments related, with their experiences when stayed in The Vintage House Lisbon Hotel.

Hope to receive you in the near future,

Best regards,