Ulike måter å oppleve St. Georges Slott (Castelo de Sao Jorge) på
Anmeldt 10. oktober 2018

Tok turen som en utflukt til fots, gikk opp og ned til sentrum, det var en fin tur. Ser flere klager over lang kø ved inngangen, lite kø da vi var der. Utrolig flott utsikt over byen fra flere retninger, og utsikten i seg selv er verdt inngangsprisen.

1  Takk, Heidi500
Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Fin utsikt, men mye mennesker og koster nærmere 100 kr per person for inngang. Utsikten får du gratis På Miradouro da Senhora do Monte, og nydelig solnedgang (se bilde - kveld er sistnevnte).

2  Takk, Celiogeirik
Anmeldt 12. august 2018

Et besøk her er virkelig verdt inngangsprisen på 8,5 Euro.Flott utsikt fra tårnene, og et generelt flott område som krever litt tid. Lett tilgjengelig med "grønn linje fra Greyline".

Takk, Vidar B
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Fin plass der en kan få oversikt over Lisboa. Det var koselige sitteplasser der og en fikk studert påfugler på nært hold.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 150_seh
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Vi reiste opp og ønsket å gå inn i slottet, men det var svært lange køer så vi ønsket ikke å vente i timesvis. Hadde vi vist på forhånd hvor lang kø det var hadde vi ikke valgt dette området av Lisboa. Områder rundt var ikke verd besøket skittent, trangt osv.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, 556leneh