Lisboa Oceanarium og Belém og Moderne Lisboa buss Hop On Hop Off Tours 48 timer

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Oceanário de Lisboa på
Anmeldt 27. juli 2018

Lisbon Oceanarium tilbyr en unik og lærerik opplevelse. Akvariet er stort og vakkert, og innbyr til flere timer rusling mellom fisker, hai, pingviner og oter. De har utallige fiskeslag, og i midten av akvariumet er ett svært akvarium med imponerende dyreliv. Du burde også få med deg den midlertidige utstillingen, som da vi var der, var en landskapsarkitekt utstilling over vakre planter under vann. Rett og slett majestetisk.

Akvariet har mange og store vinduer inn til fiskene, slik at store og små kan beundre dyrelivet så lenge man orker. Til pingvinene og oteren er det fôringstider, så hvis man sjekker opp det i forkant, kan man planlegge slik at man får med seg det også.

Akvariet er også vært lærerikt og har et stort og viktig fokus på maritimt liv, marin helse og miljø. Jeg vil anbefale dette for hele familien!

Jeg skal definitivt tilbake neste gang jeg er i Lisboa :-)

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, getram91
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Flott opplevelse for folk som er interesserte i dyreliv. Vi valgte å ta turen på både den permanente og midlertidige utstillingen. Førstnevnte var svært imponerende og vi brukte 1-2 timer på denne, mens den midlertidige var unnagjort på 20-30 minutter.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, brback
Anmeldt 31. desember 2017 via mobile enheter

Flott opplevelse for hele familien. Imponerende stort med uttalige fiskeslag. Pingviner og sjøotere har de også

Dato for opplevelse: desember 2017
1  Takk, Frodes
Anmeldt 26. desember 2017

Etter min mening et av verdens flotteste Oceanario, dette passer for alle. Sett av noen timer og få med deg den fantastiske atmosfæren de har fått til.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Otto L
Anmeldt 27. november 2017 via mobile enheter

Akvarium tenkte jeg. Hvorfor skal jeg gå dit?
Fantastisk tenkte jeg når jeg gikk ut igjen etter et par timer intens kikking.
Variert og fint sted med alle typer fisk, otere, pingviner, hai og alle typer tropiske vidundere. Tropisk regnskog har de fått plass til også, og ikke glem å se deg rundt utenfor også. Det er også en liten cafe som serverer det du måtte ha behov for av natta og drikke. I 2017 koster det 15€ for en voksen å komme inn - og det er det virkelig verdt!

Dato for opplevelse: november 2017
1  Takk, Tore1970