“Meget god mat”

God for: Lokalt kjøkken, Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Encarnação
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Sea Me er en meget god fiskerestaurant med god service. Maten var meget bra, og prisen er grei. Vi fikk anbefalt denne restauranten og kan trygt anbefale den videre.

Takk, 770grethef
SeameGroup, Gestor de Relações com o Cliente på Sea Me - Peixaria Moderna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hi,

Thank you very much for visiting us in Chiado and for this amazing review.

We are extremely happy to know you had an excellent experience at Sea Me!

Hope to see you soon :)

Best regards,
The Sea Me - peixaria moderna Team
Chiado • Time Out Market

Anmeldt 5. oktober 2018

Fantastisk god mat i hyggelige omgivelser. Vi begynte med sushi og fortsatte med et stort fat skalldyr. Alt valgt av vår hyggelige servitør som alltid var til stede. Vel verdt et besøk hvis du er ute etter nydelig sjømat.

Takk, Trolun
SeameGroup, Gestor de Relações com o Cliente på Sea Me - Peixaria Moderna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Hi Trolun,

Thank you very much for visiting us in Chiado and for this amazing review.

We are extremely happy to know you had an excellent experience at Sea Me!

Hope to see you soon :)

Best regards,

The Sea Me - peixaria moderna Team
Chiado • Time Out Market

Anmeldt 20. april 2018 via mobile enheter

Vi fant stedet gjennom Lisboa guiden til lonely planet, og ble fristet til å ta en titt. Vi bestemte oss for å ta en lunsj her og er glad vi tok turen. Vi bestilte sushi og diverse småretter som kamskjell med mangorelish, hjerteskjell i olivenolje og hvitløk og en rett servitøren fikk bestemme. Man kunne velge ut sjømaten sin som lå fristende bakerst i lokalet om man skulle ønske det. Stilen i lokalet var litt japansk bladet med portugisisk, og er verdt en tur om man befinner seg i Bairo Alto og Chiado.

Dato for besøk: april 2018
Takk, benedikted2015
Anmeldt 16. april 2017

Maten var fantastisk. Sushien var knall god, ikke overpriset. God service og et hyggelig miljø. Gleder meg til neste besøk!

Dato for besøk: april 2017
Takk, Annik E
Anmeldt 25. august 2016

For en opplevelse. Her var kvaliteten helt på topp og maten smakte utmerket. Den beste sushien vi har spist. Innerst i lokalet ligger dagens fangst hvor man kan velge hva man vil ha. God stemning og høyt service nivå fra de ansatte. Bestill bord på forhånd:)

Dato for besøk: august 2016
2  Takk, Karin08432

Reisende som så på Sea Me - Peixaria Moderna, så også på

Har du vært i Sea Me - Peixaria Moderna? Del dine erfaringer!