Hopp-på-hopp-av-tur i Lisboa: 48-timers billett

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Yellow Bus Tours på
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Skulle gå på bussen ved MAAT-museet i Belèm, Lisboa med kona og dattera mi på 8 år. Vi sto i skyggen 5 meter fra busstoppet da første buss kjørte rett forbi selv om sjåføren så oss. Vi stilte oss derfor rett ved stolpen i steikende solskinn for å være sikker på at neste buss stoppet. Neste buss stoppet, men vi fikk ikke gå ombord da denne kjørte en annen rute visstnok. Dermed måtte vi vente til tredje buss ankom. Tok ca. 1. time. Det er ganske lenge i steikende sol når vi ble forespeilet en ventetid på ca. 20 minutter. Selve turen foregikk stort sett i tett trafikk med røde trafikklys. Anbefaler heller Tuktuk, det er både billigere og mye bedre.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Kjell35
Yellowbus_support, Gestor de Relações com o Cliente på Yellow Bus Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Dear Customer,
Thank you so much for taking the time to leave us your evaluation, which deserved our best attention.
We apologize for any inconvenience our service may have caused you.
If you wish, we are available to analyse the situation with you, being only needed that you send us an email to yellowbus@carris.pt. Please add to the process all the data that may be useful to expedite the analysis.
Thank you for your attention,
Best regards,
Yellow Bus Customer Support Team

Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Bussen stoppet for å slippe av passasjerer, og lukket dørene og kjørte videre før vi fikk gå på. Vi ble overrasket og irritert. Dette hadde vi betalt 60 Euro for. Helt bortkastet. Ingen informasjon om når neste buss skulle komme. Dette skjedde ca kl 1400 på båtterminalen Maat 17. Juni 2018. Neste gang bruker vi et annet selskap eller tar taxi.

Takk, Reidarsni
Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

Hvis du ønsker litt vind i håret og samtidig se byen på en effektiv og flott måte, kan dette anbefales. Vi valgte yellow bus tours fordi de var mest tilgjengelig for kjøp av billetter i Baixa området. Vi kjøpte buss og båt billett. Denne varte i 48 timer, så den ene dagen tok vi bussene og neste dag båtturen. Sistnevnte var nydelig for å avkjøle seg litt på en varm dag, og en flott måte å se byen fra en annen vinkel.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Marita B
Anmeldt 25. mai 2017 via mobile enheter

Flott busstur rundt i byen, tok ruten som besøkte den "moderne" delen av byen. Fikk sett en rekke severdigheter, flott utgangspunkt for å planlegge utflukter videre under oppholdet. Billett til €20 gjelder for to ulike ruter i 48 timer.

Dato for opplevelse: mai 2017
1  Takk, realfoh
Anmeldt 2. juli 2015 via mobile enheter

Typisk turbuss.. Harde seter og ferdig innspilling på øretelefoner. Helt greit å ta en tur med bussen når man først er her.

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, noraol