Gratis avbestilling frem til 29.09.21
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 29.09.21
travelup.comUSD 139
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Vi bodde 4 netter her. Rommet er ganske lite men badet var overraskende stort. Det var rent og hadde basis av hva man trenger til overnatting.
Personalet var hyggelig og hjelpsomme. Resepsjonen var super.
Frokosten har godt utvalg av pålegg, frukt, yoghurt etc. Svakeste ved frokost er juicen. Ellers ikke noe å klage over.

Beliggenheten er midt i sentrum, kort vei til alt. Så value for money er veldig bra.

Det mest negative ved oppholdet er at det er lytt mellom rommene. Det høres ekstremt godt når naboen står i dusjen og når noen smeller rom dører. Dette er på grensen til fryktelig for en som sover lettere.
Så dette gjør alene at jeg personlig må tenke meg om før jeg kan booke igjen.
Ellers så er alt annet plettfritt og bra.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, aleandrab
Anmeldt 29. april 2018

Hotellet ligger veldig sentralt i Lisboa. Vi var en venninnnegjeng på på 5 stk som reiste. På det ene rommet hvor vi var 3 stk, var det en fransk balkong utover hovedgaten. Veldig sjarmerende. Det er veldig lytt på hotellrommene, men dette plaget oss aldri.
Det eneste jeg vil trekke frem som negativt er frokosten. Veldig simpel frokost som koster 7 euro. Da vil jeg anbefale og spise frokost et annet sted :)

Romtips: Høyere etasjer med fransk balkong er å anbefale.
Dato for oppholdet: april 2018
Takk, 894elinek
Anmeldt 22. mai 2016

Hotellet har kort vei til trikker, t-baner, kabelbaner og butikker. Midt i smørøyet for den som vil bo sentralt. Hyggelig og hjelpsomt personale. Frokosten var ok. Rommet var romslig med fint bad. Litt gatestøy, men satte pris på å utsikt mot gågaten.Savnet kjøleskap og safe på rommet.

Romtips: Bodde i 1.etg med rom mot gågaten.En del støy fra gaten i løpet av natten, men helt ok å leve med.
Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, kjellaug2015
Anmeldt 9. september 2015

Vi anbefaler gjerne dette hotellet. Det ligger midt i gamlebyen, med gåavstand til mange flotte severdigheter og Fadobarer. Et stort pluss at det er bilfritt rundt hotellet, med fine, brede gågater. Rommet og badet var store og luftige, med fransk balkong i begge. Renholdet var formidabelt. Veldig hyggelige og hjelpsomme ansatte. Nydelig mat. Residencial Florescente vil være vårt bosted under vårt neste Lisboaopphold også, absolutt.

Romtips: Vi hadde rom i 4. etg., ut mot gågata. Noe lyd kunne høres derfra, blant annet fin musikk. Det ble tidlig stille. Perfekt for oss.
Dato for oppholdet: september 2015
Takk, maybritto211
Anmeldt 5. august 2015

Nesten øverst i restaurantgata. Stille og fredelige rom på baksiden. Ville hatt sikkerhetsbox plassert på rommet istedenfor i et fellesrom. Meget godt renhold av rommene. God frokost i hyggelig rom. Hyggelig kjølig oppholdsrom innenfor resepsjonen med flere gode sittegrupper

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Thore Olav H