Ulike måter å oppleve Padrao dos Descobrimentos på
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Dette er en stor og imponerende visuell opplevelse. Tårnet ble bygget i 1940. Er bygget for å feire de portugisiske oppdagelser. Flott sted der du også ser havet, Golden-gate kopien og Kristus-statuen.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, SveinTheTraveller
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Praktfullt! Flott monument over portugisiske oppdagelsesreisende, beliggende ved elva Tejo. Tok ikkje turen til toppen, da eg hadde fått nok høgde for ei stund men ett fantastisk byggverk! Kjekt å fått sett.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, jannehelenl
Anmeldt 12. august 2018

Nydelig minnesmerke, med en fantastisk utsikt fra toppen.Lett å komme dit ved å ta "rød linje" på Grayline bussene. Ingen kø da vi var der.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Vidar B
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Flott monument over portugisiske oppdagelsesreisenende, beliggende ved elva Tejo. Folksomt område,men fullt mulig å ta gode bilder og få tatt det nærmere i øynsyn. Vi tok drosje dit fra sentrum. Går ikke metro dit eller trikk. Enkelt å komme seg til og fra med drosje. Kosta ca 8 €.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Caroline F
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Ved første øyekast trodde vi at dette ikke var annet enn en imponerende statue av tidligere kjente portugisiske oppdagelsesreisende, men muligheten for å ta turen opp til toppen gjorde denne til et av høydepunktene på vår tur til Lisboa. Det er mulig å ta heis til toppen, men vi valgte å ta trappen med 217 steg.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, brback