2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 29.05.21
eDreamsUSD 145
HurbUSD 163
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Nydelig, lite hotell med bare 20 rom. Herlig patio hvor man kan slappe av om morgenen og på ettermiddagen. Egen bar med selvbetjening. Frokost helt til kl 12. Enkel, men meget bra. Til og med musserende vin, hvis man skulle ønske det. Stille og fredelig. Kun påfuglene som bråkte litt om morgenen. Ikke verre enn at man lukker vinduene. Meget hyggelig personal. Drar dit gjerne igjen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Sveinult
Anmeldt 27. februar 2016

Diskret sjarm, vakkert, stilig og lite hotell midt i hjertet av Lisboa. Et fredelig lite gammelt hus inne på den bebodde og åpne delen av festningen med 20 rom, svært enkelt og akkurat passe luksuriøst, uten basseng, lunsj- og middagsservering. Egner seg utmerket for folk som liker å gå og finne egne spisesteder. Fra hotellet er det kort vei til det meste: Det er bare å gli ned i Alfamas trange smug og finne deilige spisesteder og fado. Perfekt for romantiske utskeielser. Fint utgangspunkt for spennende byjogging og generell turistvandring. Noen drosjer våger ikke kjøre helt inn til hotellet på grunn av trange smug. Meget strenge restriksjoner for bilkjøring.

Dato for oppholdet: februar 2016
2  Takk, 831petterm
Anmeldt 24. september 2015

Kort vei til flere utsiktpunkter. Vi hadde et flott og romslig rom med hyggelig utsikt. Personalet var diskret, - og hyggelig og imøtekommende når vi tok kontakt. God frokost som ble inntatt i hotellets "hage".

Romtips: Vi hadde superior-rom i 2. etasje i den gamle delen. Vi var kjempefornøyd med rommet.
Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Relax807004
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 6. mai 2015

Jeg bare elsket Solar de Castelo. Det er stille, men likevel sentralt. Interiøret er smakfullt uten å bli for formelt. Jeg likte spesielt å spise en god frokost i den vakre lille hagen, eller bare sitte der og lese en bok. De ansatte er veldig hjelpsomme og vennlige. Jeg likte at de stoler på deg med selvbetjening av drinker om kvelden.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, sven Ole f
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original
Anmeldt 2. mai 2012

Dette er en perle av et hotell! Perfekt beliggenhet i den gamle bydelen.Stille og rolig. Dette er et sjarmerende hotell med stil og sjel. Hagen er perfekt for frokost og for en avslappende stund etter en lang dag ute. Hyggelige og hjelpsomme ansatte gjorde sitt til at det ble et fint opphold. Rent og delikat. Frokostbuffeen ga en god start på dagen, ekstra pluss for Nespressomaskin! Kan trygt anbefales.

Dato for oppholdet: april 2012
1  Takk, Lykkereise