“Meget bra sjømat ”

Cervejaria Ramiro
Vurdert som nr. 411 av 5 461 Restauranter i Lisboa
Kjøkken: Sjømat
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Visstnok en favoritt blant lokalbefolkningen i Lisboa og skjønner hvorfor. Veldig god sjømat i et spartansk lokale. Kø for å komme inn, men det må vel påberegnes på et populært sted.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god sjømat. Lit venting for å Kommunekart inn, men det var verdt ventingen. Hyggelig betjening. Kan anbefales på det sterkeste!

1  Takk, tork904
Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Etter og ha ventet 45 minutter i totalt kaos inne, så ble vi beordret opp i 2.etg.Da ble vi så lei at vi gikk.Men det så ut som maten var god, for de som fikk.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Glederilivet
Anmeldt 4. mai 2017

Trange lokaler, travle kelnere, mye lyd, god stemning og super mat. Kort oppsummert, om du kan tåle venting på fortauet utenfor (med innlagt ølservering), er det vel verdt pengene. Tidenes største reker og utrolig mye gode skjell!

Dato for besøk: april 2017
Takk, 887hildet
Anmeldt 26. mars 2017

Ramiro har nok blitt litt preget av suksessen. De har nå en overbygget venteplass med ølkran utenfor. For du må regne med kø, selv om du ikke kommer sent. Bordbestilling går ikke. Maten er fortsatt utmerket! Her får du alt av skalldyr, fra hummer som du velger før den kokes, til grillete skalldyr, skjell og andre sjødyr. Nå også litt ost og kjøtt, for de som ikke kan/vil spise skalldyr. Servitørene er hyggelige, men servicen bærer preg av tempo. Det er alltid fullt, og kø utenfor, og det merkes. Lys og lyd i overflod. Ikke stedet for en lang kveld. Men både mat, vin og opplevelsen av vennlig effektivitet er verdt et besøk.

Dato for besøk: mars 2017
1  Takk, Torkel S

Reisende som så på Cervejaria Ramiro, så også på

Har du vært i Cervejaria Ramiro? Del dine erfaringer!