“Fantastisk servise,vin og tapas”

BA Wine Bar do Bairro Alto
Vurdert som nr. 46 av 5 445 Restauranter i Lisboa
Kjøkken: Vinbar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Bairro Alto, Bica & Cais do Sodré
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Dette er en perle, tilfeldig leste vi anmeldelse på tripadvisor- men reserver helst. Osten var himmelsk, du får smake vin før du bestemmer hva som passer deg- portugisisk vin er fantastisk. Dette er en liten tapas og vinbar i en sidegate- men velger du denne har du valgt en skjult perle- jeg sier nyt og for en servise- himmelsk❤️

1  Takk, veslem_yt

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

På ukes tur til Lisboa med min kone! Ved hjelp av Trip adviser fant vi denne lille bortgjemte tapas kafeen med utsøkte viner og dedikert personale som ga oss mange gode øyeblikk med Vin og ost fra de ulike distrikter i Portugal! Vi har på denne turen fått øynene opp for Portugals utsøkte mat og vin! Denne lille restauranten er absolutt verdt et besøk i Lisboa!

1  Takk, Lathores
Anmeldt 11. mai 2018

Brød, ost og spekemat, men perfekt vin og viten om vin. Jeg var ikke klar over at så god vin er tilgjengelig i Portugal. Det var vel også det vi fikk vite. Dette er fra rimelig så og lite tilgjengelige produsenter. Vi må rett og slett reise til Portugal for å oppleve disse. Dette var stort.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, popopdrops
Anmeldt 16. april 2018

Vi hadde lest om stedet, og vandret i området, da vi stakk innom. Fikk et bord, og en flott mottakelse av kelnere. Kvelden ble en fantastisk reise i tapas, og nydelige viner som passet perfekt sammen. Det spesielle var jo at vi fikk smake oss frem til den vinen vi likte best, og fikk et glass av den hver av oss likte. God veiledning og service fra kelnere. Men obs det er tapas og vin bar, ikke resturant.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, GunnTore
Anmeldt 8. desember 2017

Liten bar godt bortgjemt i en bakgate med mye søppel.
Vi hadde bestilt bord og etter alle gode anmeldelsen så var forventningene høye.
Maten vi fikk servet var ikke noe spesielt spekemat, ost, sardiner og brød. Det var mye dyr vin å velge mellom, men hele konseptet ga oss lite opplevelse.
For meg virket det som maten ikke var det viktigste, men å bestille dyr vin.
Vi er sikkert ikke noen gode vinkjennere, men har drukket mye god vin til en rimelig penge i løpet av de siste tyve årene i Portugal. (reist et par ganger i året)
Forstår ikke alle gode anmeldelsene, men det er skrevet metervis av bøker over ting jeg ikke forstår. Betalte det doble av det vi vanligvis bruke på en middag med god vin.
Etter dette gikk vi inn på et vanlig sted og delte en god flaske vin til 13 euro.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 777leifo
BAwinebar, Proprietário på BA Wine Bar do Bairro Alto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2017

If you decided to pay us a visit based on previous reviews, you must have skipped those that mention that it's expensive but worth it.

BA Wine Bar's experience consists on sampling a couple of wines and then choosing from those the one you like the most.

It is obvious that these were the reviews you payed special attention to.

Did you get to taste that 13€ wine before drinking it? Would it have made any difference? We guess not.

Paraphrasing some of our competitors, please don't come here to get upset, and do us the favor of reading some more reviews, not just the ones that catch your eye.

Reisende som så på BA Wine Bar do Bairro Alto, så også på

Lisboa, Lisbon District
Lisboa, Lisbon District

Har du vært i BA Wine Bar do Bairro Alto? Del dine erfaringer!