Ulike måter å oppleve Time Out Market Lisboa på
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Her var det fristelser for alle og enhver. Utallige, små matutsalg hvor du kunne få kjøpt de lekreste ferdigretter. Selv om den store hallen rommer mange sitteplasser så var det nesten ikke plasser å oppdrive da vi var der. Ved siden av er det et stort marked med bl.a frukt, grønnsaker, kjøtt, fisk osv... Absolutt verdt å få med seg et besøk her

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, TomHarald
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Her kan du gå og finne all verdens flott og smakfulle matretter. Det luktet deilig mat og det var stappfullt av mennesker. Dessverre vanskelig å finne plass. Tydelig at dette var et populært sted.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Gutis
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Litt vanskelig å få bord. Veldig livlig atmosfære og god mat. Vi hadde pizza og spekeskinke og ostetallerken, anbefales!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 612linem
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Synd man ikke har en gigantisk magesekk og den største forbrenningen - skulle prøvd alt mulig godt der! Kommer tilbake.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Rannveig S
Anmeldt 27. juli 2018

Time Out Market er som en svær foodcourt, og da mener jeg SVÆR. Her finnes veldig mye mat og drikke å velge mellom, så det er verdt å ta turen innom. Men vær obs på at det alltid er svært mye folk og vanskelig å finne sitteplass. Det er god stemning i hallen, men også mye støy. Da vi endelig fant sitteplass, kjøpte alle seg ulik mat og vi ble sittende med flere glass sangria og vin. Artig å ta turen innom mathallen, men det er ikke et sted man orker å spise flere ganger på samme reise.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, getram91