Belém og Jerónimos-klosteret guidet vandretur i små grupper

Bestill på forhånd
fra
USD 36,11
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Belem på
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

WOW!!!! Dette må oppleves, med all sin historie. Nydelig arkitektur, med all sin historie i veggene. Kom meg helt opp, til tross for min høydeskrekk absolutt verdt et besøk, er vanskelig å komme utenom. Et must!

Takk, jannehelenl
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Tårnet som er 500 år gir en flott utsikt over innløpet til Lisboa. Trappene er trange, men lysregulering gjør at man kommer seg opp og ned de nesten 100 høye trinnene.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, tronds696
Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Fint tårn, god utsikt. 100 tegn minimum er et absurd krav. Hvorfor det? Tripadvisor må skjerpe seg. .

1  Takk, hTML1955
Anmeldt 12. august 2018

Dette er et lite skue. Nydelig plassert ved elven, og flott utsikt fra toppen. Her er mye folk, og lange køer.

Takk, 992vidarb
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Vi så tårnet kun fra utsiden da køen for å komme inn var lang. Imponerende bygning var det uansett. Tok drosje hit fra sentrum og slo tårnet og oppdagelsesreisendes monument sammen til en tur. Drosje kosta ca 8€ fra sentrum(den stor åpne plassen).

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Caroline F