Lisbon Hop-on Hop-off Sightseeing Tours
City sightseeing i Sintra

Da vi kom frem til togstasjonen i Sintra kjøpte vi tur på City sightseeing Hop on - Hop off. Det... les mer

Anmeldt 22. februar 2018
338clausr
Bortkastede penger

Totalt bortkastet. Bussene er gamle og nedslitte, og det er null hjelp. Velg bussene fra Lisbon... les mer

Anmeldt 2. april 2023
Svanhild K
Ski, Norge
Les alle 1 249 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Lisboa
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Et forferdelig opplegg som kan oppsummeres slik:

- elendig og mangelfull informasjon fra ansatte!
- veldig få billett-utsalg!
- Vi planlagte å ankomme med båt til Belem, for å ta denne Røde bussen. INGEN mulighet til å kjøpe billetter i Belem, så måtte ta taxi til sentrum for å kjøpe billett! Mobilt gikk ikke, da man fysisk måtte printe billett!
- lang ventetid mellom hver buss. Opp til en hel time!
- elendig informasjon undervegs
- ventet 15 minutter utenfor ruten, da sjåføren skulle hente en lommebok(!). Ingen informasjon, vi og flere passasjerer måtte spørre hva som skjedde!
- opplevde venting i 20 minutter på holdeplass nummer 1, for så tilfeldig finne ut vi var på feil buss (selv om vi hadde spurt om dette når vi gikk på bussen)
- på veg tilbake til Belem, stoppet ikke sjåføren på holdeplass 11 og 12 (som er de stoppene som korresponderer med båt til Trafaria. Dette UTEN informasjon, selv om vi brukte stoppsignal! Endte opp med en løpetur med barn fra holdeplass 13 til fergen!
- man kan bare kjøpe to-dagers pass. Vi hadde EN dag i Lisboa, bortkastede penger! 110 EUR på vår gruppe på 6 personer var absolutt ikke verdt det!
- ingen eller dårlig merking på holdeplassene!
- Ingen renhold av bussene, skittent og matrester på setene.

Oppsummert: ELENDIG opplegg, dårlig informasjon og service! Ligg unna! Velg en annen måte å reise rundt på!

ALDRI MER!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, karlsO2692EI
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Hvis man ønsker å få et overblikk over byen så er det perfekt å ta sightseeingbussene. Mange fine stopp underveis. Rød linje kjører deg rundt i hele sentrum med havnen og de kjente monumentene. Grønnlinje er gamlebyen med de smale gatene og slottet. Blå linje kjører i ytterkant av byen med havnen og Vasco de Gama monumentet. Vi valgte alle tre linjene og fikk dermed sett det meste

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, svanhildf
Anmeldt 10. mars 2018

Lisboa sentrum har mange spennende steder å se. Flotte spisesteder og barer med god mat og drikke. Ta en rundtur i sentrum med trikken eller gående og du vil like det. Ta også en tur langs sjøen i varmedager. Lisboa hadde alt jeg ønsker meg og litt maer.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, Bernard N
Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Det ble en lang tur med den røde linjen, på smale svingete veier. Bomtur. Liten buss som gikk hver time. Tenker med gru på om du stopper et sted, for det var ikke mange plasser å bruke i de små bussene.

I Sintra- bruk alternativ transport til Relageria og Paláo da Pena. De er de to største attraksjonene.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, 338clausr
Anmeldt 1. oktober 2017 via mobile enheter

Vi måtte vente mellom 30min -60 min på bussene. Dårlig service og fulle busser. Velg et annet firma.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, ninah531