“Skuffende mat, elendig service ”
Anmeldelse av Atalho Real

Atalho Real
Vurdert som nr. 198 av 5 065 Restauranter i Lisboa
Kjøkken: Grill, Grill
God for: Vakker utsikt, Familier med barn
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Vi spiste lunsj på Atalho Real etter å ha hørt mye bra om stedet. Det var rett og slett skuffende. Vi ventet svært lenge på alt av mat og drikke, ALT ble levert feil eller ikke levert i det hele tatt, og maten var heller ikke imponerende. Det var heller ingen beklagelser eller reduksjon i pris.

Takk, AuroraOr

Anmeldt 11. juli 2017

Vi sporet opp denne biff restauranten via nettet og la ivei igjennom byen. Etter litt trasking fant vi restauranten liggende flott oppe på en utsikt over byen. Her var det både en romslig uteservering og inneservering. Vi valgte å sette oss ute. Vi endte opp med en tørr modnet biff som var helt fantastisk. Annbefales for alle som elsker en god biff og god service. Prisene er litt høyere enn en del andre plasser, men er verdt det!

Takk, Trond M
Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

God biff. Vennlig betjening og greie priser. Mye mat i forretten som også stod i stil til resten av måltidet.

Takk, Sherpa718609
Anmeldt 28. mai 2017 via mobile enheter

Er du en biff elsker er dette det beste i Lisboa. Anbefaler wagy om man har lommebok til det. Bare nydelig... mat opplevelse.

Takk, Aniela O
Anmeldt 30. november 2016

En restaurant med veldig bra biff! Her kan man utvilsomt bli god og mett. Er du ekstra sulten lønner det seg å betale ca. 5 euro for at de legger på 100 gram. De kunne godt ha hatt flere "side dishes" å velge blant - man velger to av fire til sin tallerken. Et par i følget syntes forøvrig biffen kunne ha vært enda mer mør, men generelt var vi veldig godt fornøyd. Veldig bra betjening.

Takk, Haakon G

Reisende som så på Atalho Real, så også på

Lisboa, Lisbon District

Har du vært i Atalho Real? Del dine erfaringer!