“Dette var BURGER”

Vurdert som nr. 52 av 5 944 Restauranter i Lisboa
Omgivelser: Encarnação
Omgivelser: Encarnação
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Ohhhh, dette smakte godt! Virkelig en burger som er verdt å skrive hjem om. Helt perfekt på alle mulige måter. Virkelig et uformelt sted å hygge seg med burger og øl.
Kommer gjerne tilbake, for det er det definitivt verdt.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, aleandrab

Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Magisk gode hamburgere. Hadde vi kunne vært stamgjester, hadde vi vært det! Drar definitivt tilbake neste gang vi drar til Lisboa

Dato for besøk: april 2018
Takk, Rannveig S
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Veldig populært. Veldig serviceminded, liker åpent kjøkken, god anbefalt vin til knallgode burgere!
Lite utvalg, men gode drinker også :-)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, trip000monak
Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

Dette var en perle av en resturant! Vi fant denne på tripadvisor. Vi kom litt tidlig, rundt 20. En halvtime senere var det lang kø utenfor. Lemonaden var den beste vi har drukket, og hamburgeren var fantastisk. Hyggelig personale og kule lokaler. Absolutt verdt et besøk!

Dato for besøk: august 2017
Takk, Marita B
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Vi er en familie på 5 fra 8-47 år.
Vi bestilte forskjellige hamburgere.
Det var ikke en smule igjen når vi var ferdig.
Anbefaler på det sterkeste dette stedet!
Stedet var vanskelig å finne - men det var verdt letingen.

Vil gjerne også kommentere toalettforholdene ved restauranten.
Ingen toalett i Lisboa var så rent som her - utenom hotellet vi bodde på.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, laksejenten

Reisende som så på A Cultura do Hambúrguer, så også på

Lisboa, Lisbon District
Lisboa, Lisbon District

Har du vært i A Cultura do Hambúrguer? Del dine erfaringer!