Anmeldt 29. september 2017 via mobile enheter

Er dyrt hotell som ikke lever opp til forventningene. Sure ansatte som var lite hjelpsomme og som kunne lite om byen. Rommene ble ikke rengjort før tidlig kveld. Dette var et hotell som kun var ute etter å tjene mest mulig penger. Anbefales ikke.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, torem293
Jupiter H, Gestor de Relações com o Cliente på Jupiter Lisboa Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2017

Kjære gjest,

Takk for dine kommentarer. Din anmeldelse er veldig viktig for oss fordi det gir oss mulighet til å forbedre våre kvalitetsstandarder. Vi beklager at vi ikke kunne oppfylle alle dine forventninger, og vi vil sikkert se på alle de aspektene du var mindre fornøyd med

Vi håper at du vil gi oss muligheten til å ønske deg velkommen på vårt hotell.

Våre vennligste hilsen
Carla

Anmeldt 16. mai 2017 via mobile enheter

Kjempebra hotell. God service, store fine rom (bodde på Superior), rent, god frokost. Takterrasse med basseng, solsenger og bar. Nær metroen så det er enkelt å komme seg rundt i Lisboa. Flere gode restauranter i nabolaget bl.a. den på hotellet. Anbefales.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, MayLW
Anmeldt 12. mai 2017 via mobile enheter

Bra rom, service og frokost. Rommene var store og rene. Frokosten var variert med mye utvalg. Litt langt fra sentrum. Tok ca. 45 min å gå helt ned til havnen. Ca. 6 euro med taxi. Kjøpte et 24 timers kort med t- banen og stasjonen lå bare 2 min. fra hotellet.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, josimhaugesund
Anmeldt 12. desember 2016

Vi bodde her i 3 netter i november.

Moderne og nyrenovert hotell. Rommet var fint og rent med stor dobbeltseng og flott bad. Vi hadde rom inn mot bakgården og det var stille. Ved resepsjonen er det god plass til å slappe av og det er også en bar der. Utmerket service og hjelpfulle ansatte.

God beliggenhet med både buss, hopp på/av buss og metro. Vi gikk fra hotellet og helt ned til sentrum. Fin tur. Det er butikker i nærområdet og shoppingsenter.

Veldig god frokost med godt utvalg av både kald og varm mat. Kaker, frukt og mange forskjellige juicer. Middagsbuffeten var nydelig med stort utvalg, både kald og varm mat samt desserter og kaker. Anbefales.

Hotellet har både spa og svømmebasseng. Det rakk vi ikke å benytte oss av.

Gratis internett. Rullestolvennlig.

Romtips: Rom inn mot bakgården er stille.
Dato for oppholdet: november 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Mooni-14
Anmeldt 25. juli 2016

Vi bodde 5 netter på dette flotte hotellet i Lisboa i juli. Hotellet er rent og pent, og hadde veldig god standard. Hyggelig personale og god rengjøring. Gode senger. Gratis Wifi (som fungerte utmerket), og tilgang til et godt utstyrt treningsrom. Veldig god frokost med mye å velge i. Hotellet har en stor takterrasse med bar, stoler, solsenger og basseng. Et veldig flott område! Dessverre var det nesten umulig å få plass der oppe. Det var fullt av mennesker fra tidlig morgen til det stengte kl. 19.00 på kvelden. En av nedgangene til undergrunnstasjonen Campo Pequeno ligger bare noen meter fra hotellet. Det ligger et lite shoppingsenter (Praca de Touros) litt lenger opp i gaten der man får kjøpt alt fra mat til klær og sko.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Gutis