Anmeldt 8. september 2017 via mobile enheter

Bodde her en uke da vi var på ferie i Lisboa i slutten av august. Kult hotell med gjennomført design og interiør. Gode senger. Serviceinnstilt personale. Nydelig frokost. Liten pool med et par solsenger på takterrassen.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Himmis78
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Supert hotell, vi reiste 2 familier med små barn, alle koste seg. Pluss for flott basseng på takterasse , god frokost og kule rom! Rommene er lydisolerte . Hotellet ligger sentralt kort spasertur til sentrum.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Hilde-kristinM
Anmeldt 7. juni 2017 via mobile enheter

Et flott hotell som ligger sentralt til i byen. Deilig frokost og et meget hyggelig personalet. Bassenget er mindre enn det ser ut på bildet.... men baren hadde godt med drikke... utsikten var flott fra taket.... litt støy fra veien... velg 6 eller 7 etg så slipper du dette...men rommet var fantastisk bra

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, folefoss
Anmeldt 31. juli 2016 via mobile enheter

Bodde der 6 netter i juli rene pene rom , god frokost , hyggelig engelsk talene betjening , fin takterasse med basseng og bar , god beligenehet rett ved t bane , Wi-Fi og AC på godt lydisolerte rom , eneste som trakk litt ned var størrelsen på takterassen , ble fort fullt , men så var det et utdrikningslag på ca 20 briter der og de tok mye plass

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Roy M
Anmeldt 24. juni 2016

Bodde på dette hotellet i 3 netter og var veldig fornøyde! Kjempe trivelige personalet som alltid var blide, godt renhold, god frokost og fine rom. Rommene var romslige og moderne med touch knapper for å styre lys og skjerm for vinduer, i tillegg var sengene gode og rommene var veldig godt isolert. Selvom det var masse trafikk utenfor hørte vi ingenting når vinduene var igjen. Det var svært bra air condition på rommene som var veldig behagelig på natten. Kun 15 min spasertur ned til rossio området. Anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, KatrineH90