“Meget bra!”

Vurdert som nr. 202 av 5 443 Restauranter i Lisboa
Omgivelser: Bairro Alto, Bica & Cais do Sodré
Omgivelser: Bairro Alto, Bica & Cais do Sodré
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Hvis du vil spise grillmat er dette stedet. Kunnskapsrike servitører. Vi fikk god hjelp til valg av vin og kjøtt. Hyggelige lokaler og hyggelige priser.

Takk, tork904

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Sjelden opplever vi slike restauranter. Fantastisk service, nydelig mat og ikke minst mye kunnskap om kjøttet og vinen de serverer. Vi spiste entrecote, bernaise saus, potetmos med trøffelolje og stekte grønnsaker. Til dessert bestilte vi sjokolade-mousse og karmel, sjokolade-crumble med vaniljeis! ALT var helt nydelig. Et spisested vi kan anbefale på det sterkeste!

Takk, 272Lisa272
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Flott restaurant med proff betjening. Tidenes beste biff Anbefales på sterkeste Bestiller nok bord her ved neste Lisboabesøk

Takk, bjornmath
Anmeldt 28. mai 2017 via mobile enheter

Kom over stedet tilfeldigvis. Fant det på Tripadvisor med svært gode anmeldelser.
Dro dit en kveld uten reservasjoner, fikk bord innen 1 time! Maten var den beste jeg har spist i Lisboa og til den prisen! Utrolig koselig lokale og hyggelig personalet. Absolutt verdt turen!

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Henriwei
Raquel S, Guest Relations Manager på Sala de Corte, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2017

Thank you so much, Henriwei!

Anmeldt 12. mai 2017 via mobile enheter

Den mest smakfulle biff med tilbehør jeg har hatt i hele mitt liv ❤️

Koselig å komme i snakk med far og datter på nabobordet, bordene er smart satt opp på en lang rekke og det er også mulig å sitte i baren og spise.

Kom klokka 19, klokka 20 er det fullt og denne restauranten tar ikke forhåndsbestilling

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Kospia
Raquel S, Public Relations Manager på Sala de Corte, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mai 2017

Kospia, vielen dank!

Reisende som så på Sala de Corte, så også på

Lisboa, Lisbon District

Har du vært i Sala de Corte? Del dine erfaringer!