“Fantastisk”

Pasteis de Belem
Vurdert som nr. 4 av 54 Bakeri i Lisboa
Kjøkken: Kafé
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Buffet, Levering, Gatekjøkken
Omgivelser: Belém
Anmeldt 4. august 2016

Det er ikke tøys det alle sier om disse kakkene; Pasteis de Belem. Helt nydelige!!! Må smakes og det akkurat her. V bodde i Cascais og var der 3 ganger på 2 uker. Hadde vi bod i Belem hadde vi hvert der nesten hver dag :D

Takk, Emil S

Anmeldt 29. juli 2016 via mobile enheter

Casa Pasteis de Belem selger sin berømte versjon av Pasteis de nata. Vi bestemte oss for å sammenligne med de som ble solgt på et annet, tilfeldig valgt konditori og konkluderte med at sistnevnte var bedre. Kakene fra Pasteis de Belem var litt svidde og vaniljekremen virket litt rå i midten, som om de skulle vært stekt for kort tid på litt for sterk varme. Jovisst, bevares, de var gode, men ikke fantastiske.

Takk, Hannecd
Anmeldt 18. juli 2016 via mobile enheter

Det var ganske lang kø nedover gaten for å få tak i disse nydelig kakene. Men det var verdt all ventingen! Hat spist mange pastel de natas, men disse var i en egen klasse. Rykende varme med kanel på toppen, helt nydelig!

Takk, stubseid
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 20. juni 2016 via mobile enheter

Kakene var absolutt så gode som de sier!
Ikke for vennlige og imøtekommende personell fra begynnelsen av, for en nykommer. Men etter at jeg fant et bord og en servitør, var servicen rask og god.
Minus for manglende WiFi og mobildekning

Takk, SAnsteinS
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.no.tripadvisor.com. Vis original
Anmeldt 26. mai 2015

Dette er nærmest for et historisk sted å regne, i drift fra 1837. Det er mange flislagte rom innover i

Takk, ProfessorTravell

Reisende som så på Pasteis de Belem, så også på

Lisboa, Lisbon District
Lisboa, Lisbon District

Har du vært i Pasteis de Belem? Del dine erfaringer!

;