“Ikke imponerende”

Pasteis de Belem
Vurdert som nr. 2 av 42 Bakeri i Lisboa
Kjøkken: Kafé
God for: Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Lunsj, Sent på kvelden, Buffet, Levering, Gatekjøkken
Omgivelser: Belém
Anmeldt 29 august 2016 via mobile enheter

Veldig skuffe, lang kø utenfor cafe derfor valgte vi å sitte inne i lokalet. Vi fikk bord ganske fort , bestilte vi kaffe og kjent varemerket (pasteis de nota) Det kom etter noe minutter , vi fikk servert varm pasteis, smaker var OK ikke særlig spesielt og bunn på pasteis var ganske hardt det smakte gamalt og har blitt varme opp igjen. Dette var ikke god! Jeg synes cafe lever for navnet, ikke for kvalitet. Kjempe skuffe!!

Takk, Wei Hung K

Anmeldt 9 august 2016

Hadde smakt på godsakene i Lisboa men valgte en dag og hoppe av toget og spasere di få meterne bort til utsalget bare for å sjekke ut om di fra bakeriet var annerledes enn dem som selges på alle andre bakeri. Det var akkurat samme smak men litt artig å tenke på at man har vært på det helt eksakte stedet kor dem lager disse. Ikke lang kø og i løpet av en 10 minutt eller så var jeg ute igjen med en six pack med Pasteis de Belem. Kostet 6 euro og 50 cent. I ettertid en tabbe kanskje og ikke gå døren til venstre og sjekke ut kafeen. En anna gang kanskje. Omtalen handler om bakeriet og IKKE kafeen fant ikke egen tråd for bakeri delen men begge er i samme bygning.

Takk, Baross
Anmeldt 4 august 2016

Det er ikke tøys det alle sier om disse kakkene; Pasteis de Belem. Helt nydelige!!! Må smakes og det akkurat her. V bodde i Cascais og var der 3 ganger på 2 uker. Hadde vi bod i Belem hadde vi hvert der nesten hver dag :D

Takk, Emil S
Anmeldt 29 juli 2016 via mobile enheter

Casa Pasteis de Belem selger sin berømte versjon av Pasteis de nata. Vi bestemte oss for å sammenligne med de som ble solgt på et annet, tilfeldig valgt konditori og konkluderte med at sistnevnte var bedre. Kakene fra Pasteis de Belem var litt svidde og vaniljekremen virket litt rå i midten, som om de skulle vært stekt for kort tid på litt for sterk varme. Jovisst, bevares, de var gode, men ikke fantastiske.

Takk, Hannecd
Anmeldt 18 juli 2016 via mobile enheter

Det var ganske lang kø nedover gaten for å få tak i disse nydelig kakene. Men det var verdt all ventingen! Hat spist mange pastel de natas, men disse var i en egen klasse. Rykende varme med kanel på toppen, helt nydelig!

Takk, stubseid

Reisende som så på Pasteis de Belem, så også på

Lisboa, Lisbon District

Har du vært i Pasteis de Belem? Del dine erfaringer!