“Nydelige pasteis de Belem ”
Anmeldelse av Pastéis de Belém

Pastéis de Belém
Vurdert som nr. 4 av 75 Bakeri i Lisboa
Kjøkken: Kafé
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Buffet, Levering, Gatekjøkken
Omgivelser: Belém
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Vi har smakt de i forskjellige stedet, men den originale var absolut bestelangt kø, men går fort

Takk, W3161DDmonikak

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Vi kjøpte en pose bakverk og koste oss i sola på torget. Alle sa dette var et «must» å prøve når man var i Lisboa. De hadde rett!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 600trulsp
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Verd et besøk. Normal kvalitet på lunch. Grei service, ok priser. Kaken som er deres spesialitet er et must, den må oppleves.

Takk, Gunnarrud
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde ikke sett for meg å stå i kø i et bakeri. Det var imidlertid verdt det. Nydelig bakverk med hemmelig oppskrift siden 1837. Man bør ikke dra fra Belem uten å ha vært her

Takk, bjornmath
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Hit er det ikke vits å reise. Hvem vil vel stå i kø i solen i en halvtime bare for å kjøpe en liten kake?

Gå heller til et annet bakeri. De har sikkert like gode kaker, og ingen køer.

Dato for besøk: august 2018
Takk, triperlend

Reisende som så på Pastéis de Belém, så også på

Lisboa, Lisbon District

Har du vært i Pastéis de Belém? Del dine erfaringer!