“Vel verdt et besøk”

tir. 31.1.
20:00
Vurdert som nr. 84 av 835 Restauranter i Funchal
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Koselig plass, nydelig mat og fantastisk service. Denne restauranten er verdt et besøk. Prisene er litt høyere enn vanlig, men med god grunn, man betaler litt ekstra og her får en valuta for pengene så det holder. Vi prøvde Paella og jeg har ikke smakt bedre, samt at vi ble passet på av 3stk kelnere som med hver sin oppgave passet på at opplevelsen ble fullkommen. Rett og slett en innertier!!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 433vidarb
j0a017, Proprietário på Regional Flavours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Thank you dear client for your review..what you write is true, every single menber of staff in regional flavours knows exactly what to so ,of course that sometimes we do mistakes but we always try our best .Your paella was done fresh at the moment ,in regional flavours we do everything at the moment ,we dont work with mesa en place ,so sometimes our food takes a bit longer to arrive but one thing is for sure ,every client enjoys a traditional local fresh dish..sir thank you so much for your review and we hope to see you again..

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Helt grei resturant. Hyggelig og flinke kelnere. Greie priser. Spiste grillspyd med kjøtt, og den var helt perfekt tilbetedet og smakte godt. Langt bedre en forventet.

1  Takk, Karl S
Anmeldt 7. oktober 2018

På vår første kveld i Funchal ble det full klaff på veg fra hotellet til havna, gjennom gågate delen av Rua da Carreira! Utsøkt måltid i koselige omgivelser. Sjefen reklamerte STERKT for sin fortreffelige service, sine utvalgte ferske råvarer og sine helt spesielle komposisjoner. Og han hadde rett i all sine kanskje overdrevne ordflom! Dette ble etterhvert et vidunderlig 3-retters måltid, ledsaget av velsmakende viner (manglet innledningsvis mørkt øl, men dette ble fort glemt). Det startet taktisk nok med musserende vin "på huset", men totalt ble det heller ingen stor overraskelse med sluttoppgjøret, vel verdt pengene. ANBEFALES for de som etter pris på god mat tilberedt på en fortreffelig måte! PS. Sjefen viste mindre interesse for oss etterhvert som tiden skred fram, men servitrisene fullførte på en utmerket måte.

1  Takk, Paul Erik S
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Ved ankomst fikk vi et glass musserende vin. OK, men vi hadde egentlig lyst på noe annet å drikke før middagen. Maten kom raskt på bordet. Veldig god mat og nydelig vin. Vi hadde en svært koselig kveld. Vi anbefaler denne restauranten på det varmeste.

2  Takk, Journey214882
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Etter å ha lest flere gode TA-anbefalinger av Regional Flavours, valgte vi å spise middag der. Det ble en hyggelig og minnerik opplevelse. Stedet er rustikt og har atmosfære. Et ekstra - og uventet - pluss er at en av kelnerne snakker godt norsk etter å ha arbeidet i Nord Norge i flere år på nittitallet. Det ble en hyggelig aften med en oppmerksom, vennlig og imøtekommende betjening. Maten er dægod, og prisene holder et akseptabelt nivå. Regional Flavours kommer vi gjerne tilbake til...

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, Jodex51

Reisende som så på Regional Flavours, så også på

Har du vært i Regional Flavours? Del dine erfaringer!