“Alltid like flott”

fre. 27.1.
20:00
Vurdert som nr. 71 av 833 Restauranter i Funchal
Kjøkken: Portugisisk, Steakhouse, Vinbar
God for: Store grupper, Spesielle anledninger, Familier med barn, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. januar 2019

Tredje gangen vår på denne restauranten med 1,5 år mellomrom. Like god service, mat og bevertning. Veldig flinke på både vin og mat.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, borgnogemi

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Dette var en god matopplevelse, med velsmakende biff, og veldig god service. Prøv biffspyd, hvor de skjerer skiver av biffen til deg etterhvert som du blir tom. Du får konstant påfyll med biff og har talerkener med sideorders ved siden. Du går ikke sulten herifra!

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, torh411
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Meget hyggelig betjening med morsomme forklær. Fantastisk godt kjøtt og veldig godt tilbehør. Supert utvalg av vin, gode anbefalinger. Vi skal tilbake!!

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, vegardj2018
Anmeldt 12. juli 2018

En fantastisk restaurant som alltid leverer topp kvalitet på kjøtt og ikke minst vin ! Denne må prøves! Vært der 6 ganger nå. Blir absolutt et besøk der hver gang jeg besøker flotte Madeira. Bestill alltid på forhånd. Betjening er også helt utrolig vennlige.

Dato for besøk: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne restauranten
1  Takk, kjiva1
Anmeldt 18. januar 2018 via mobile enheter

Endelig en restaurant som serverer skikkelig biff, og har annet enn regional meny. Vi spiste en brasiliansk variant av biff på spyd. Du velger hvordan du vil ha den stekt, og får en button du legger ved siden av tallerkenen. Fra kjøttet skjærer de tynne skiver kjøtt, med god grillskorpe og godt krydret. Du får en klype for å ta skivene fra spydet og legge de på tallerkenen. Du spiser så mye du vil, og snur buttonen når du er mett, da får du lun ananas lett krydret med kanel, så mange skiver du vil ha. Deilig smak og veldig saftig. Du velger selv poteter, grønnsaker og type saus. Anbefaler absolutt peppersausen. Svært godt utvalg i vin. Rimelig i forhold til kvalitet og mengde. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: desember 2017
2  Takk, Valeduck

Reisende som så på Beef & Wines, så også på

Har du vært i Beef & Wines? Del dine erfaringer!