“Nydelig mat og stor gjestfrihet”
Anmeldelse av Sabor da India

Sabor da India
Vurdert som nr. 12 av 835 Restauranter i Funchal
Kjøkken: Indisk
God for: Spesielle anledninger, Familier med barn, Romantisk, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vel verdt å ta turen oppover bakkene. Vi blir møtt av hyggelig servitører som kommer kjapt til bordet. Både mat og vin smakte fortreffelig! Vi kommer gjerne igjen - det var som å møte gamle venner!!

Takk, Elisabeths62
Janifunchal, Owner på Sabor da India, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2018

Kjære herre, så snill du, din tid til å skrive anmeldelse, uttrykke deg komfortabel om vår restaurant, glede å tjene. Takk skal du ha . Hilsen. Sabor de India.

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Helt grei indisk mat. Men grønnsakene var overkokt og nanbrødet var slett ikke så fluffy og mykt som det skal være.

Takk, Nomad06997999821
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening, rask servering, gode priser og grei mat. Litt lite smak i forhold til genuin indisk mat og krydder

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Vestlandstips
Anmeldt 12. mars 2018 via mobile enheter

Dette er den beste indiske restaurant jeg noensinne har spist på. Eieren hjalp til med bestillingen og måten en spiser riktig på, man kunne tro at man ble lurt, men det ga en matopplevelse som var sjeldent god. Antakelig noe av det beste måltidet jeg noensinne har spist.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, rosakiss
Janifunchal, Owner på Sabor da India, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mars 2018

Thanks for responding.

We hope to see you again!

Kind Regards,
The " Sabor da Índia" team

Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Vi besøkte restaurant Sabor da India en novemberkveld og er svært godt fornøyd med valget. Maten var kjempegod! Servitørene var hyggelige og kjapt på plass, og gjorde sitt til at opplevelsen ble veldig god. Kan anbefales til alle som liker førsteklasses indisk mat.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 619williamv
Pedro M, Gestor de Relações com o Cliente på Sabor da India, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2017

Hallo,

Takk så mye for å komme, og for å skrive din Tripadvisor anmeldelse.

Vennligst kom tilbake igjen! Vi gleder oss til ditt neste besøk.

vennlig hilsen
"Sabor da Índia" -laget

Reisende som så på Sabor da India, så også på

Har du vært i Sabor da India? Del dine erfaringer!