“God indisk”

Sabor da India
Vurdert som nr. 3 av 782 Restauranter i Funchal
Kjøkken: Indisk
God for: Familier med barn, Spesielle anledninger, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

God indisk mat. Hjelpsom og hyggelig betjening. Vi kommer tilbake!Raske til å rette opp hvis noe er galt.

Takk, Stein S
Janifunchal, Owner på Sabor da India, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2018

Takk for din tid til å skrive anmeldelse, glede for å uttrykke følelsen av vår restaurant, håper å se deg neste gang snart. Takk skal du ha . Hilsen. Sabor de India.

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Til tross for at restauranten var fullstappet fikk jeg kjempegod service, servitørene kom flere ganger bort for å sjekke om jeg trengte noe. Jeg spiste en veldig god indisk tikka masala, det er mulig å få chili ved siden av så man kan lage den så sterk som man ønsker. Anbefales virkelig hvis man vil prøve noe annet enn hotellrestauranter.

Takk, 855ragnhildb
Janifunchal, Owner på Sabor da India, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. november 2018

Tack för din stora recension och tack för att du beskriver om vår restaurang. Vi hoppas att besöka igen. Tack . Hälsningar . Sabor de Indien.

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Vår andre besøk her på ei veke. Nydelig mat og flott betjening. Vår siste kveld her i Funchal - håper å komme tilbake både til øya og denne restauranten. Tommel opp

Takk, ingerms
Janifunchal, Owner på Sabor da India, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Kjære, takk for din nydelige tid for å skrive en anmeldelse, vi er glad for at du skal eksperimentere med mat og service, derfor er vi sikker på at du kommer tilbake igjen. Takk skal du ha . Hilsen Sabor de India

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vel verdt å ta turen oppover bakkene. Vi blir møtt av hyggelig servitører som kommer kjapt til bordet. Både mat og vin smakte fortreffelig! Vi kommer gjerne igjen - det var som å møte gamle venner!!

Takk, Elisabeths62
Janifunchal, Owner på Sabor da India, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2018

Kjære herre, så snill du, din tid til å skrive anmeldelse, uttrykke deg komfortabel om vår restaurant, glede å tjene. Takk skal du ha . Hilsen. Sabor de India.

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Helt grei indisk mat. Men grønnsakene var overkokt og nanbrødet var slett ikke så fluffy og mykt som det skal være.

Takk, Nomad06997999821

Reisende som så på Sabor da India, så også på

Funchal, Madeira
Funchal, Madeira

Har du vært i Sabor da India? Del dine erfaringer!