Anmeldt 11. juli 2018

2 uker på Melia Madeira Mare var helt OK. Bra rom - med delvis havutsikt. Kunne ønsket 2 enkle senger i stedet for 1 dobbeltseng med kun 1 dyne/teppe. Teppet på gulvet i soveromsdelen bør imidlertid fjernes. Vi savnet noe å henge vått badetøy (eller annet tøy som må tørkes) på altanen. Noen snorer ville hjulpet. God mat og varierte buffeter til middag. Meget hyggelig og imøtekommende betjening overalt på hotellet. Rikelig med solsenger. Bassenghåndklærne kunne skiftes kostnadsfritt hver dag. Gratis Wi-fi av varierende kvalitet på hele hotellet. Flere gode restauranter i umiddelbar nærhet - både ovenfor og nedenfor hotellet. Ca 40 min. å gå til Funchal sentrum i greit tempo. Sjøbadet rett nedenfor hotellet besøkte vi ikke.

Dato for oppholdet: juni 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Meliá Hotels International
Takk, Simmen2013
TinaNobrega, Guest Relations Manager på Melia Madeira Mare Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2018

Kjære verdsatt gjest Simmin2013

Takk for at du deler anmeldelsen din.
Vi setter pris på din tilbakemelding og konstruktiv kritikk som er viktig for oss i vår innsats for å oppnå fullstendig gjestetilfredshet og komfort, og dine kommentarer vil bli diskutert internt på toppnivå.

Vi håper vi bidro til en avslappende ferieopplevelse for deg og ser frem til å ønske deg velkommen snart.

vennlig hilsen

Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Hotellet er fint og rent som det skal være når det er 5 stjerner. Servicen er god - som man bør forvente av et 5-stjerners hotell, men veldig upersonlig. Frokosten er ikke noe spesielt. Rommene er store og lyse, og vi hadde veranda med havutsikt... men også utsikt til neste hotell og innsyn fra dette. Hotellet ligger nemlig i et området som er særs usjarmerende og upersonlig, med bare store hoteller og restauranter som er laget for turister. Man kunne like gjerne vært i syd-Spania.
Når det er sagt er Madeira ellers flott, det er bare akkurat dette området som er litt kjedelig og upersonlig. Og hotellet har ok basseng, både ute og inne. Barn vil nok elske det - masse plass til å løpe på. Og som overnattingssted på forretningsreise er det helt ok. Men det er upersonlig og gir ingen smak av Madeira.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, mathilde_m_costa
TinaNobrega, Guest Relations Manager på Melia Madeira Mare Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2018

kjære gjest mathilde_m_costa

Takk for at du deler anmeldelsen din.
Vi setter pris på din tilbakemelding og konstruktiv kritikk som hjelper oss med å oppnå fullstendig gjestetilfredshet. Vi beklager at du ikke helt nyte oppholdet ditt og respekterer din mening.

Likevel håper vi å kunne ønske deg velkommen til Meliá Madeira Mare en gang i nær fremtid.

vennlig hilsen

Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Vi bodde en uke på Melia Madeira Mare. To familier og fire dobbeltrom. Siden det skulle bo tenåringer på to av rommene, ønsket vi rom ved siden av hverandre og det ble ordnet uten problem.
Flott hotell - rent og velstelt. Bassengområde er fint, men plagsomt at solsenger reserveres tidlig.
Godt utvalg til frokost og god kvalitet.
Levende musikk om kvelden, men den var av svært varierende kvalitet.
Fin plassering og et fantastisk flott badeanlegg nedenfor med havet. Mange gode restauranter i nærheten.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Inge Å
TinaNobrega, Guest Relations Manager på Melia Madeira Mare Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2017

Kjære IngeÅ

Takk skal du ha for å ta deg tid til å dele dine kommentarer.

Vi er veldig glade for å høre at du hadde en hyggelig tid med oss, og at våre tjenester og fasiliteter møtte din tilfredshet.

Dessverre, selv om det ikke er tillatt å reservere solsenger, fortsetter noen gjester å gjøre det til tross for klare merknader og advarsler.

Dette skjer ikke alltid, men ocassionally. Vi håper å ønske deg velkommen i nær fremtid og takk for dine preferanser.

Vennlig Hilsen

Anmeldt 20. april 2017 via mobile enheter

Står ikke til forventningene. Noen av de ansatte prøver hardt å yte god service. Mangler badekåper, tøfler etc. på rom. Renholdet kunne vært bedre. Frokosten var god, men restauranten på kveldstid virket mer som en kantine.

Dato for oppholdet: april 2017
2  Takk, P7149CXchristinas
Anmeldt 27. juli 2016

Hotellet ligger flott til med sjøutsikt. Betjeningen er veldig hjelpsomme og hyggelige. Bassengområde er stort og flott. Gode håndklær og solsenger. Fant alltid ledig seng. Frokosten var fantastisk, med alt en kunne ønske seg. Fri wifi et stort pluss.

Dato for oppholdet: juli 2016
  • Reisetype: Reiste med venner