“Bra restaurant”
Anmeldelse av Mula Restaurante - STENGT

Mula Restaurante
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde belgisk blåskjell og biff. Blåskjell var bra, men litt tynn suppe. Biff var helt grei, men litt mye stekt til at vi sa vi ville ha medium stekt. Stilig lokal. Synd de ikke har skikkelig brød og smør. Vi bestilte bord på nettet og skulle få 30% avslag på mat, det fikk vi ikke! Vi så ikke dette før vi kom hjem, så fikk ikke gitt beskjed..

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Jflars

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Forsøkte både belgiske (kremet) og blåskjell kokt i øl. Godt fornøyd med begge. Strålende oppvartning og gode råd fra Fabio og hans kolleger. Litt kjedelig lokale det eneste som trekker ned.

Takk, kroks
JoaoM2592, Proprietário på Mula Restaurante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Obrigado Kroks

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Sjukt gode italienske blåskjell. Kan anbefale dem på det sterkeste. De portugisiske blåskjellene var også gode, men litt mer forsiktig og «generell» i smaken. Vi besøkte dem på en travel kveld og det preget nok servicen litt, men de holdt humøret oppe og hodet kaldt. Uformell plass med god stemning og relativt lave priser. Hit drar vi gjerne igjen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, kristinetunheim
Joao M, Gestor på Mula Restaurante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Thank you Kristine!

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Iløpet av de 8 dagene vi var i Madeira, spiste vi på Mula 3 ganger. Det samme fantastiske måltidet. Stor biff (omtrent 500-600g) med søte deilige søtpoteter! Veldig god service, følte oss veldig velkommen, fikk til å med gratis drikke, og fikk prøvd ut forskjellige typer alkohol.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, ansgarsdj
Joao M, Proprietário på Mula Restaurante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2018

Thank you Ansgar, we'llbe glad to serve you here @mula once again!

Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde gledet oss veldig til det vi har blitt fortalt er de beste blåskjellene du får servert på Madeira. Vi var et par, hvor den ene av oss bestilte blåskjell med tomatsaus og den andre med en kremet hvit saus. Begge sausene var særdeles vannete og smakte lite. Blåskjellene til partneren min var i tillegg overkokte, mens mine var perfekt kokt. Slike avvik kan ikke tolereres på en resturant som kun har blåskjell på menyen og som markedsfører seg med øyas beste blåskjell! Tilbehøret var kjedelige pommes frittes uten smak. Her kunne kokkene ha vært litt mer kreativ med både krydderet og de kunne hatt en hjemmelaget dipp fremfor masseprodusert ketchup.

Vi bestilte også couvert, men sendte dette i retur når vi fikk servert masseproduserte rundstykker som i tillegg var frosne inni, og porsjonspakker med smør, slik man finner i buffeter. Veldig skuffende!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 166ineb