“Nydelig lunsj ”

tor. 5.8.
20:00
Vurdert som nr. 19 av 784 Restauranter i Funchal
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og imøtekommende personale. En av de bedre foie gras opplevelsene utenfor Frankrike og en nydelig risotto! Vinanbefalingene passet perfekt til!

1  Takk, odrivene

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

God mat og grei service. Ble skuffet over vinpakke som skulle følge vår treretters middag. Vi fikk hvitvin til alle tre rettene, også til desserten som var karamellisert banan med is. Dette passet ikke spesielt bra.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Tore W
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Ein av dei betre plassane vi har vært på. Maten var nydelig, servicen var super, og god atmosfære. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 76astridk
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Principal Bistro har fått svært godt skussmål på TA. Jeg slutter meg til gratulantenes rekker, først og fremst på grunn av en usedvanlig god biff! Den var i seg selv verdt besøket. Uforglemmelig! Prisen var i tillegg hyggelig, noe som gjorde totalopplevelsen enda bedre. Vi fikk riktignok en smakløs velkomst-shot som ikke var sørlig god. Endatil kelneren var enig i dette. Hun likte den ikke hun heller. Men hovedretten var fantastisk, en av de mest velsmakende biffer jeg noensinne har spist! Desserten var grei, men ikke på samme nivå som biffen. Totalt sett ble dette en FIN opplevelse til en hyggelig pris. Vel verdt et besøk!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Jodex51
Anmeldt 2. mai 2018

Restauranten er godt plassert i Funchal. Maten smakte fortreffelig og servicen var meget god. Store gode porsjoner.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 807ivard

Reisende som så på Principal Bistrô, så også på

Har du vært i Principal Bistrô? Del dine erfaringer!