“Jule/ Nyttårs feria”

Kjøkken: Portugisisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Trivelig betjening. Svært hjelpsomme. Noen snakker norsk. Flinke til å gi ideere om hvor det er noe å se.

Takk, haraldviktor
O_Regional, Gerente på O Regional Restaurante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

É com grande alegria e satisfação que O Regional recebe a sua avaliação, reconhecendo nossa dedicação e compromisso de proporcionar, uma experiência agradável para quem nos visita.

Anmeldt 13. november 2017 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening
Portugisisk restaurant i gamle byen hvert ett besøk.
Både fisk og kjøtt.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 2400Erik
O_Regional, Gerente på O Regional Restaurante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2017

É com grande alegria e satisfação que O Regional recebe a sua avaliação reconhecendo nossa dedicação e compromisso de propocionar uma experiência agradável para quem nos visita.

Anmeldt 13. november 2017 via mobile enheter

Alltid hyggelig å komme til O Regional. Blir godt mottatt av dyktige kelnere, avslappet men høyst profesjonelle. Vi valgte den tradisjonelle sverdfisk med banan. Enkelt men svært godt. En stor porsjon helt nystekt, varm filet med bananbiter stekt i sitt eget skall ved siden av. Litt salat og poteter til. Vinvalget gjorde kelneren etter vårt ønske, tørr og litt fruktig hvit. Helt perfekt og rimelig, som maten. Vi avrundet med kaffe og mango melba, herlig med moden smakfull mango i desserten.
Har besøkt stedet hver gang vi er i Funchal, og aldri blitt skuffet. Sitter gjerne ute på sjøsiden, fredelig uten trafikk om kvelden.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Iise52

A gerência e o pessoal de O Regional estão imensamente agradecidos pela sua avaliação e pelas suas palavras de reconhecimento do nosso trabalho, pois esta e a melhor recompensa que poderíamos ter.
Cordais cumprimentos.

Anmeldt 28. mars 2016

Vi hadde ikke reservert bord til vår gruppe på 10, men servitørene snudde seg rundt og ordnet ett bord; flott! Vi fik raskt bestilt drikken, og servitøren hadde en herlig sans for humor :) Min mann bestilte kylling i sursøt saus, som var like tørr som i Sahara.. heldigvis ble det ingen diskusjon fra servitøren sin side, og vi slapp å betale for denne. Jeg spiste bacalao, som smakte slik bacalao skal smake. Mye folk denne kvelden, men vi ble likevel sett og tatt godt vare på. Dette er nok en restaurant du skal bestille sjømat/fisk på, og ikke kjøtt. Gjør du det, kan jeg anbefale denne restauranten :)

Dato for besøk: mars 2016
Takk, AnnetteB638
O_Regional, Gerente på O Regional Restaurante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2017

Desde já pedimos desculpa por não termos dado resposta a sua avaliação mais cedo, estamos extremamente agradecidos pela sua avaliação e é sempre uma honra receber a vossa visita no nosso humilde restaurante.
Com os melhores cumprimentos

Anmeldt 21. november 2013

O Regional Restaurante er en middels bra restaurant, som er sånn midt på treet. Ligger litt over i pris sammenliknet med andre restaurant av samme kvalitet. Synes restauranten er i ferd med å gå ut på dato og bør nok snart tenke på å fornye seg.
Lokalene er altfor mye opplyste om kvelden og mangler den intimiteten som enkelte andre restauranter har.

Dato for besøk: november 2013
    • Atmosfære
Takk, 52Herman52

Reisende som så på O Regional Restaurante, så også på

Har du vært i O Regional Restaurante? Del dine erfaringer!