“Gammel og nobel”

Vurdert som nr. 172 av 838 Restauranter i Funchal
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Her ble vi satt tilbake til en god gammel nobel tid. Servitører i hvite uniformer. Meget elegante og høflige. Fantastisk utvalg kaker. Skal du sette deg ned litt og ta en pause fra bylivet. Her skal du sitte da. Bare å nyte.

1  Takk, 784pers

Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde en liten lunsj her. God mat og god kaffe (ikke alltid en selvfølge på Madeira, hvor enkelte kafeer tror at kaffe fra kapselmaskiner er en eksklusiv vare), samt god vin. Betjeningen var hyggelig og effektiv. Veldig fin uteservering og enda finere interiør inne. Rene og pene toaletter.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 166ineb
Anmeldt 23. mars 2018 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk start på en hyggelig kveld her. Servitører og det vi fikk servert var utmerket. Det vi ønsker å fremme mest er den gode atmosfæren og den nydelige utsikten over havnen. Nydelig og moderne innredning. Hit kommer vi tilbake.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, JohnKSelven
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Nydelig Fish & chips. Akkurat slik den skal være. Rask og hyggelig servering. Anbefales! Fin beliggenhet og pluss for varmelamper.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, BeritL_12
Anmeldt 28. august 2017

Vi hadde en herlig totalopplevelse på Golden Gate, Grand Cafe, Funchal. En varm ettermiddag hadde vi en 3-retters middag, og fikk bord på den sjarmerende terrassen i 2.etg. Restauranten er nyrestaurert, og svært flott. Profesjonelle kelnere, med god kunnskap om både maten og vin som passet til. Rikholdig meny med både lokale retter, portugisisk og italiensk kjøkken. Vi spiste Bacalao, og den kan vi varmt anbefale! Lune, deilige rundstykker mens vi ventet på forretten. Hvite duker, tøyservietter, stil og flotte omgivelser både ute og inne. God service, og oppmerksomme kelnere. Uteserveringen på gateplan kan også varmt anbefales. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, 557Maj_Britt

Reisende som så på Golden Gate Grand Cafe, så også på

Madeira, Madeira-øyene

Har du vært i Golden Gate Grand Cafe? Del dine erfaringer!