“Veldig bra”

Vurdert som nr. 51 av 838 Restauranter i Funchal
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Vår beste fiskemiddag på Madeira. Enkelt tilberedt, men likevel utrolig god fisk uten ben. Bra priser ift kvaliteten på maten. Anbefales på det sterkeste. Her så vi mange lokale folk spise.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Jflars

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Vi kjøpte dagens fiskerett og det var noe de kalte "Umberjack" eller noe som lignet på det. Smakte som en mellomting mellom tunfisk og hellefisk, veldig godt. Fikk den grillet og servert med gode grønsaker. God portugisisk vin ble anbefalt.
Stedet anbefales og prisen var ok.

1  Takk, roaldk193
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Leste om dette stedet på Via Michelin og gledet oss til et godt og rimelig måltid. Prisene og kvaliteten var som de fleste andre middels restauranter vi har besøkt i området.

Takk, 10ulfm
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Her er det fint og spise , god mat og hyggelig atmosfære . Nært hotell og et godt alternativ til sentrum.

Takk, 141ingridk
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Familie på 3 besøkte stedet i dag. Her var det utmerket mat, profesjonell og god service fra vi kom til vi gikk - og ikke minst fornuftige priser- også på drikkevarer.
3 E for et glass husets rødvin. 1,5 E for 0,35 med brus. 0,3 l med øl til 1,85 E.
Oppsummert: anbefales! Her får du valuta for pengene, og det var det mange som hadde oppdaget. Godt besøkt.
Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, RoarH46

Reisende som så på Casal Da Penha, så også på

Har du vært i Casal Da Penha? Del dine erfaringer!