“God T-bone!”

Kjøkken: Portugisisk
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 23. november 2018

Spiste lunsj her. De hadde bra utvalg av mat og ferske råvarer. Vi prøvde oss på kjøtt men mange rundt oss så ut som de satte pris også på fiskemåltidet.

Takk, Lars Tore S

Anmeldt 1. februar 2017 via mobile enheter

Hyggelig og god lunch i et travelt område i nærheten av markedshallen. Spiste nydelig svinekjøtt med hvitløksbrød m.m. Kelneren kom med en vinanbefaling som passet ypperlig til maten.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, sveinagel
Anmeldt 2. mai 2016

Vi var her flere ganger i løpet av oppholdet vårt - både alene som par og sammen med andre venner. Vi spiste både lunch og middag. Variert meny og maten var god. De ansatte hadde godt humør og så ikke av veien for å tøyse med gjestene. Vi koste oss!!

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, Rahs365
Anmeldt 8. august 2015

Vi var her 3 dager på rad. Maten var god, og vi fikk mye til å bli mett av. Her er det gratis wifi, og kelnerne har personlighet, så det var veldig hyggelig å være der.

I tillegg er det fado-musikk på kveldene som en bør få med seg.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, FredrikMeyer
Anmeldt 11. desember 2012

Oppdaget at det var kork i hvitvinsglasset, ga beskjed til kelner, han mente at dette ikke var noe problem, og begynte å ta korkrester opp av glasset med en en gaffel, jeg sa til han at jeg ville ha en ny flaske vin, dette fikk jeg etter mye diskusjoner, men igjen klarer han og få kork i vinen, da var det bare og gi opp!!!, betjening var særdeles frekk på denne plassen, anbefaler ingen å besøke dette stedet.

• Atmosfære
1  Takk, Harald T

Reisende som så på Almirante, så også på

Har du vært i Almirante? Del dine erfaringer!