“God mat”
Anmeldelse av A Casa do Vizinho

A Casa do Vizinho
Vurdert som nr. 129 av 836 Restauranter i Funchal
Kjøkken: Europeisk
God for: Romantisk, Vakker utsikt, Spesielle anledninger, Familier med barn, Lokalt kjøkken, Store grupper
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Her var det god mat. Kan anbefales. Restauranten var ikke full. Blir av den grunn litt mange servitører som følger med på deg hele tiden. Hyggelige servitører.

1  Takk, Wangenoy

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Kan anbefales. Vi spiste and og entrecôte . Nydeligt begge deler. Artig å se på kokkene laget mat. Flinke alle sammen.

Takk, 141ingridk
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Rent og ryddig lokale. Svært hyggelig betjening som serverte velsmakende mat. Espadaen var saftig og grønnsakene akkurat passe kokt. Sjokoladefondanten var akkurat slik du ønsker den skal være. Likedan creme brulee med pasjonsfrukt. Hit kommer vi gjerne tilbake

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, abcveien
Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

En regnværskveld valgte vi dette stedet å spise. Min mann hadde lyst på bacalao, men kan ikke ha varianten med tomater, men det fikset de greit. En deilig, hvit bacalao ble servert. Veldig oppmerksomme kelnere og øvrig personell. Kan anbefales.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Arnhild K
Anmeldt 30. oktober 2015

Etter flere besøk på Madeira er det denne resturanten som er vår favoritt. Maten er alltid meget god. De ansatte er hyggeligere enn noe annet sted. Det er et sted å sitte og kose seg i rolige, gode omgivelser.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, 880helle

Reisende som så på A Casa do Vizinho, så også på

Har du vært i A Casa do Vizinho? Del dine erfaringer!