“Litt bortgjemt men flott restaurant.”
Anmeldelse av A Casa do Vizinho

A Casa do Vizinho
Vurdert som nr. 123 av 782 Restauranter i Funchal
Kjøkken: Europeisk
God for: Romantisk, Store grupper, Lokalt kjøkken, Vakker utsikt, Spesielle anledninger, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. november 2018

Eneste restauranten som fikk gjenbesøk av oss . Vi var her og spiste deilig and i hyggelige omgivelser i hagen. Ved andre besøket ble det filet mignon , også dette smakte fortreffelig. En av kelnerne virket noe sjarmerende klønete men hyggelig. Ligger litt bortgjemt i ei bakgate men det var fullt her begge kveldene vi var der. Anbefales.

2  Takk, Perkristian

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Har vært her før, men nå hadde de fornyet seg med forandring i lokalet og nye menyer. Dette hjalp lite på opplevelsen.
Vi bestilte en flaske mineralvann, hvert vårt glass med rødvin, og hvert vårt andebryst. Vannet kom med en gang og det gjorde nesten maten også. Vi hadde ikke fått vår rødvin da maten ble servert. Jeg påpekte dette og da kom den etter hvert. Kelneren spør samtidig om maten var god. Det kunne jeg ikke svare på for jeg måtte legge fra meg første gaffelen fordi han lente seg over tallerkenen for å fylle på vann (det var ikke tomt). Anden var seig i den ene enden og hadde trevler og fett i kanten. Kan virke som maten var klar på kjøkkenet og bare ble varmet opp! Jeg er skuffet og anser dette for å være «keiserens nye klær», men mulig vi tar en tur for å spise lunch, da det så ut til å være flere gode salater på menyen.

2  Takk, kristinsyn_vem
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Her var det god mat. Kan anbefales. Restauranten var ikke full. Blir av den grunn litt mange servitører som følger med på deg hele tiden. Hyggelige servitører.

1  Takk, Wangenoy
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Kan anbefales. Vi spiste and og entrecôte . Nydeligt begge deler. Artig å se på kokkene laget mat. Flinke alle sammen.

Takk, 141ingridk
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Rent og ryddig lokale. Svært hyggelig betjening som serverte velsmakende mat. Espadaen var saftig og grønnsakene akkurat passe kokt. Sjokoladefondanten var akkurat slik du ønsker den skal være. Likedan creme brulee med pasjonsfrukt. Hit kommer vi gjerne tilbake

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, abcveien

Reisende som så på A Casa do Vizinho, så også på

Har du vært i A Casa do Vizinho? Del dine erfaringer!