“Hyggelig sted, litt blandet mat”

PVP - Pao Vinho e Petiscos
Kjøkken: Portugisisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Godt mottatt, bra meny, men litt skuffende å få mat nesten uten grønnsaker. Både fiskefileten, og de forskjellige pastarettene vi valgte, smakte godt, men vi er vant til å få litt grønnsaker som del av hovedretten, og her var det totalt fraværende.
Dessertene, eplekake og ananas med is var gode, men ikke helt i toppsjiktet. Atmosfæren er god, vi føler oss velkomne og vil nok vende tilbake.

1  Takk, Iise52

Anmeldt 15. juli 2018

Valgte dette stedet for å få litt pause fra fotball-VM, men til mennenes store begeistring hadde de to store skjermer med fotballkamp i restauranten. Servicen var forøvrig svært bra, og de hadde ikke lyd på TV-ene. Sjømat og kanin anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Iselinii
Anmeldt 14. november 2017

Et utall viner å velge i, men tuna uke gjorde menyvalget enkelt. Tradisjonelt tilberedt, enkelt med litt stekt løk oppfrisket med eddik, perfekt stekt medium rare. At vi ikke er så gled i søtpoteter, ble ordnet. De sauterte potetene smakte bra til og kelnerens vinanbefaling, en lokal reserva på Syrah, var perfekt til maten. Strålende til 14.50! Vi avsluttet med epleterte og anana med is. Godt og greit som kaffen dertil. En syrlig og deilig poncha kom med regningen og gjorde kvelden riktig god.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Iise52
Anmeldt 30. juli 2016 via mobile enheter

Positivt overrasket etter tilfeldig valg av spisested siste kvelden i funchal. Hadde vi kommet over denne før hadde vi gått der igjen. Rimelig og veldig god. Spiste tunfisk og kalkun.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, geiroye
Anmeldt 26. juli 2016

Meget god mat spesielt sjømat - flotte viner ble anbefalt til priser rundt 15 euro.
Betjeningen var hyggelig og hjelpsomme. Noe støy fra trafikk på gaten. Tunfisk var meget god.. :0)

Dato for besøk: juli 2016
Takk, sveink_rei

Reisende som så på PVP - Pao Vinho e Petiscos, så også på

Har du vært i PVP - Pao Vinho e Petiscos? Del dine erfaringer!