“Bra indisk”

20:00
Vurdert som nr. 188 av 835 Restauranter i Funchal
Kjøkken: Indisk
God for: Romantisk, Store grupper, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Vi bestilte mat til å ta med på hotellet. Maten var bra og prisene greie. Vi har ikke spist mye indisk før, men dette var veldig godt. Betjeningen var hyggelig.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Jflars

Anmeldt 14. november 2017 via mobile enheter

Alenemiddag. Rolig og greit sted. Fant en svært bra lammerett i fyldig tomatsaus. En god lokal syrah i halvflaske, sprøtt nanbrød som ble brukt til å få i seg siste rest av den gode sausen, og utmerket ris til. Godt å sitte fredelig og nyte maten.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Iise52
Anmeldt 27. januar 2017

Første gang på denne restauranten, rolig nå i januar, men nok gjester til at vi satte oss. Valgte et par lammeretter, gode på hver sin måte. Jeg ønsket noe sterkt og fikk en madras-krydret rett. Litt sparsomt med kjøtt, men mørt og med skikkelig sting! Bra ris, nydelig vin.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Iise52
Anmeldt 26. august 2016 via mobile enheter

Dette er den restauranten vi alltid må besøke når vi er på ferie her på Madeira. Både fordi den har nydelig indisk mat, men også fordi det er så hyggelige servitører der. Kan absolutt anbefales!

Dato for besøk: august 2016
Takk, 149hannes
Anmeldt 12. mars 2014

Spiste her 1.dagen pga.den lå nært hotellet.Grei nok mat, men det finnet bedre indisk på madeira.
Servicen var grei.

Dato for besøk: februar 2014
Takk, 195kd

Reisende som så på Taj Mahal Indian Restaurant, så også på

Har du vært i Taj Mahal Indian Restaurant? Del dine erfaringer!