“Førsteklasses mat og servering”
Anmeldelse av Espaco Funchal

Vurdert som nr. 145 av 836 Restauranter i Funchal
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. januar 2019

Har besøkt restauranten flere ganger og har hver gang fått ypperlig mat, uansett hva jeg bestilte. At betjeningen er over snittet hyggelige og i tillegg har en norsktalende greker i betjeningen, gjorde ikke opplevelsen mindre toppers. Utvalget av retter er upåklagelig, men uansett valg av mat, var det vi fikk av ypperste klasse. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Magne J

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig betjening. Veldig gunstige priser. Anbefales veldig. Godt utvalg av forskjellige retter:)

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, emiln2019
Anmeldt 12. februar 2018 via mobile enheter

Dette er en restaurant med hyggelig betjening og god mat.Denne gangen forsøkte vi oss på Espada m/banan. Maten var velsmakende og god. Anbefales

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, 52Herman52
Anmeldt 20. januar 2018

Veldig god mat, god vin, skikkelig hyggelig og oppmerksom betjening. God stemning. Det eneste som irriterte meg litt da jeg var der sist, var at kelneren ble litt for pågående i å skulle anbefale en helflaske vin istedenfor en halv - vi hadde faktisk ikke lyst på mer vin enn det. Men jeg har tilgitt det også ettersom vinen var god, og de nok ikke hadde en like god halvflaske. Han kunne likevel godt ha presentert synet sitt på en litt annen måte istedenfor å presse og nærmest gjøre narr av at en halvflaske er altfor lite. Ellers var alt ypperlig.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Samkhat
Anmeldt 1. november 2017

Meget hyggelig sted med rask og effektiv betjening, vi hadde flere retter som var gode, enkle og velsmakende, hyggelig lite sted. O skjell servert i kasserolle, perfekt dampet og med sjøgress,, kommer tilbake

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Gletne

Reisende som så på Espaco Funchal, så også på

Har du vært i Espaco Funchal? Del dine erfaringer!