Ulike måter å oppleve Madeira Botanical Garden på
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

For de som er super interessert i planter,var ikke barnevogn/handicap vennlige. Bakkene var stupbratte og steinete. Fikk prøvd oss ordentlig med å gå opp bakkene i solsteiken. Rart at barnevogna ikke datt fra hverandre
Ellers ok utsikt

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 441benediktet
Anmeldt 5. juli 2018

Det var fredleg og fint å spasera gjennom den flotte parken! Særleg interessant var det å sjå den delen der det vaks nyttevekstar. Me gjekk i 1 1/2 time,men det var ikkje alle delane av parken me rakk å sjå. Dette var ein god plass å vera!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, tveiten2015
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Nei, denne hagen er fascinerende. Skulle tro man var i det fjerne østen. Verdt et besøk, men ta gjerne med mat og drikke. Utvalget i hagens kafé er begrenset og dyrt.
Fin kunstutstilling av afrikansk kunst
Hagen er spektakulær, og koidammene er fine.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, iHarnisk
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Et fredelig sted i en ellers litt hektisk by, funchal. Mange fine blomster, trær og kaktuser. Alt merket med navn. Ligger praktfullt til ovenfor byen og har fantastisk utsikt. Ta deg tid til å ta en kaffe og kake i den lille kafeen og nyt utsikten. Vi tok cabelbanen fra Monte og dit. Rolig å fin tur. Rutebuss ned igjen og det er en artig opplevelse gjennom trange og svingete veier. Taxisjåførene på utsiden tar mer for turen enn nødvendig. Så her kan man prute eller ta buss.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, solveigaroed
Anmeldt 21. mars 2018 via mobile enheter

Hagen var fin og frodig uten at det var mye blomstring.
Vi ser fram til et besøk i april/mai for da er det sikkert en fantastik blomstring i et fint anlegg.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, trebjo