“Her trives vi godt.”

Kjøkken: Portugisisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 13. desember 2018

Bestilte bord til 9 for å feire 50-årsdag.Dette fordi vi hadde en flott opplevelse her for 6 år siden.Fikk det samme "eget rom" i 2. etasjen. Vi ble godt mottatt og servitørene gjorde en fantastisk jobb. Selv om alle bestilte forskjellig, forrett og hovedrett, kom maten likt til alle. Vi var aldri tom for vann og vin - de passet på hele tiden.Det var utrolig mye mat så vi ble litt flau over ikke å klare å spise opp alt.
Denne kvelden var vi enige om å gi topp skår - nydelig mat og utsøkt service.

Takk, Lillian R

Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Vår første kveld i Madeira endte med en skuffelse av en restaurantopplevelse. Vi bestilte kylling med piripiri, som skulle være en portugisisk spesialitet. Det viste seg at det retten ikke inkluderte noe ekstra, så ris/poteter og salat/grønsaker måtte bestilles utenom. Dette gjorde rettene forholdsvis dyre! Og hvilken skuffelse det ble... ordinær oppdelt stekt kylling m masse bein der litt pripirisaus ble servert i en liten skål ved siden av. Slik pripirisaus som nok er kjøpt i store flasker på nærmeste supermarked. I tillegg en liten skål med sweet chilisaus, slik som vi får når vi bestiller thaimat.. i mine øyne hører ikke chilisaus til en portugisisk rett, men mulig jeg tar feil...? Maten var ikke spesielt velsmakende, bare utrolig smakløs og kjedelig.
Servitøren var totalt fraværende under måltidet og lite informative når vi bestilte.
Hele gildet på 2 piripirikylling med enkel salat og ris + en barnehamburger, 1 liten brus, 1 flaske vann og 1 øl kom på over 50 euro. Det er temmelig overpriset!!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Reidun68
Anmeldt 18. februar 2018 via mobile enheter

Vi kom for en litt sen lunch og bestilte suppe og lammekoteletter (grillet). Maten var meget god og når vår lille gutt på 21 mnd spiser suppen sin, er det beste kvalitet. Hyggelig service med flinke kelnere. Eneste lille klage var at vannet vi fikk var lunkent. Drikkevann bør tendensene mot kaldt

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, mortenree
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Heldigvis hadde vi bestilt bord, og fikk en flott plassering ute i et hjørne av restauranten, helt etter min smak. Behagelige servitører med god kunnskap både om vin og mat er alltid betryggende, så også her. Vi delte noen forretter, hadde pattegris til hovedrett, perfekt tilberedt, og avsluttet med noen av de klassiske dessertene. Gode viner gjennom hele måltidet. Eneste minus er at det tok lang tid å få betalt,ellers meget bra!

Dato for besøk: august 2017
Takk, JohnAstana
Anmeldt 12. november 2016 via mobile enheter

Veldig bra mat og hyggelige omgivelser. Alltid innom her når vi er på madeira. Turist meny kan anbefales.

Dato for besøk: november 2016
Takk, solveigaroed

Reisende som så på Chalet Vicente, så også på

Har du vært i Chalet Vicente? Del dine erfaringer!