“Helt ok”

Kjøkken: Pizza
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. januar 2019

Var helt ok, ikke mer eller mindre. Personalet kunne vært blidere, da det ikke virket som personalet var veldig glad i jobben sin. Ingenting å klage på maten. God pizza.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, borgnogemi

Anmeldt 4. juli 2018

Tre-retters lunsj til 9.90 euro. Roleg og avslappa atmosfære! Trapp ned frå hovudvegen gjorde at det var ein fredleg plass!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, tveiten2015
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Vi hadde en elendig opplevelse her. Vi gikk inn med et godt sinn fordi innkasteren var trivelig og det var mange folk på terrassen her. Men da vi kom, så var det først veldig trangt for å komme til bordet, så både den ene og den andre siden måtte flytte seg for at vi skulle få plass... Dermed skulle vi få se menyen. Den var veldig lite beskrivende og jeg ba damen som jobbet der om å forklare noen ting for meg, men det virket ut som var veldig plagsomt for henne.

Når vi endelig hadde bestilt, så var det en enormt lang ventetid. Vi så folk som bestilte "Dagens suppe", som tok gjerne 15-20 minutter før de fikk. Når vi fikk biffen, så var den lunken og UTROLIG seigt. Pommes'en var bløt og salaten vassen. Det tok også laaaaang tid før vi fikk betale og enda lengre tid til de kom tilbake med vekslepengene.

Anbefales ikke til de som vil spise et godt måltid med middelmådig service.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, 34marter
Anmeldt 30. august 2017

Vi hadde en meget dårlig opplevelse, og sendte maten ut igjen til kjøkkenet og forlot resauranten da maten kvalitet og servering var under en hver kritikk.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, PerGunnarB
Anmeldt 11. november 2016 via mobile enheter

Eneste som var positivt var den hyggelige damen i velkomsten. Ellers var det en stor nedtur. Carbonara smakte ingenting og pizza var heller ikke noe å skryte av. Ingredienser fra boks skulle ikke vært lov her. Lammekoteletter var ok. Kommer ikke tilbake hit, synd for koselige lokaler. Personalet var også i dårlig humør.

Dato for besøk: november 2016
Takk, solveigaroed

Reisende som så på Granny`s House Madiera Cuisine, så også på

Har du vært i Granny`s House Madiera Cuisine? Del dine erfaringer!