Anmeldt 21. april 2017 via mobile enheter

Et fantastisk hotell som vi har bodd på en gang før.
I år oppgraderte vi og fikk et nydelig rom med utsikt over havna. Dessuten gratis vann og softdrinks.
Hotellet har alt, fantastisk mat, flotte basseng og ikke minst adgang til Atlanteren.
Halvpensjon på hovedrestauranten med 2 stjerner var også denne gang utrolig, med flott personale og nydelig mat.
Vi kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, LoveTravel651959
Svar fra ledelsen:Besvart 26. april 2017

Thank you for your comments.
We hope to be able to see you again in the near future.
Best regards,

Anmeldt 1. desember 2016 via mobile enheter

Utrolig flott hotell med super service. Flott badeanlegg med mulighet for å både i havet. Maten er av beste klasse.Frokosten var omfangsrik med alt du kunne tenke deg. Kan anbefales. Fint og stort rom med havutsikt.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, carlth0rer
Anmeldt 9. august 2016 via mobile enheter

Rommet var helt nydelig, servicen var fantastisk, drinkene er gode og for en utsikt!

Vårt opphold på The Cliff Bay var magisk og jeg vil garantert besøke dette hotellet igjen. Ofte opplever jeg at noen har gått amok i Photoshop når de viser frem bilder av hotell og området rundt, men denne gangen var det akkurat som på bildene. Det er et unikt og vakkert sted jeg aldri vil glemme.

Før vi reiste var jeg usikker på om hotellet var verdt pengene, da hoteller med en halv stjerne mindre, var tilgjengelig for nesten halve prisen. Men dette hotellet er virkelig verdt pengene sine, enten du ønsker å avslutte ferien med en helg på dette hotellet, eller ta hele ferien der. Kombinasjonen av det vakre hotellet, en avslappet atmosfære, strålende service og en perfekt drink gjør at du tenker at ferien var verdt hver krone. Hotellet er virkelig det vakreste hotellet på øya! Selv bodde vi på hotellet i en uke - og jeg hadde på ingen måte lyst til å reise hjem.

Tips til reisende: For en ekstra sum per uke, får du "top floor benefits." Dette anbefales på det sterkeste, da det betyr at du får spise frokost på Michelinguide restauranten med utsikt over havet hver dag. Dette er den beste hotellfrokosten jeg noen gang har spist, og var virkelig verdt pengene. Du får også andre goder, som feks fri tilgang på alt alkoholfritt i minibaren.

Hvis det er noe "negativt" som kan nevnes, så var kanskje lunsjen ved bassenget litt ujevn. De solgte supergode sandwicher. Anbefaler prego, tunfisksandwich og club sandwich! Det vi bestilte utenom: tunfisksalat, grillet tunfisk, hamburger og andre diverse salater, var ok, men ofte overstekt og litt smakløst/tørt.

Bortsett fra det var alt helt strålende og jeg kan garantere at du får et fantastisk opphold! :)

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Christina A
Anmeldt 8. august 2016

Fantastisk sted med god atmosfære. Det sto flotte blomsteroppsatser flere steder, noe som var ekstra hyggelig. Alle som jobbet der fra badevakta og jentene i basseng kafeen til resepsjonen viste ypperlig service. Maten var topp på kafeene og barene serverte gode drinker i et flott miljø. Veldig hyggelig å sitte ute i hagen/ parken å slappe av på kveldene. Vi oppgraderte rommene, de var lyse og luftige og hadde en fantastisk utsikt.
Vi kommer gjerne tilbake ❤️

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, affen2016
Anmeldt 6. desember 2015 via mobile enheter

Har vært her i 2 uker. Meget koselige rom med utsikt mot sjøen ! Bra størrelse av rommet , som også hadde et fint balkon.
Frokostbuffe ute/inne- meget bra utvalg; lunsj ved bassenget med lokal / mediterran mat! Bra service også her. Kveldsmat a la carte eller buffe, som en måtte ønske . Temakvelder med underholdning.
Spesielt sjømat - kvelden med den beste Sushi 'en vi noensinne har spist!
Flott hotell, bra beliggenhet, bra service. Mange spisesteder i samme området som hotellet befinner seg i.
5 av 5!

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, 89muhsinc
antoniopais, General Manager på Hotel The Cliff Bay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2015

Dear Guest,

Thank you so much for your "Familieferie" review regarding your recent holiday experience at The Cliff Bay hotel. It is rewarding to learn that you had an enjoyable holiday experience.

Happy to know that you also took advantage of the gastronomic options we offer within the hotel. Our themed buffets at Rose Garden although are not suitable to all tastes are highly appreciated by the great majority of our guest. We also have in the hotel the unique Michelin star restaurant of the island, the Il Galo d’Oro

We will be most pleased to welcome you in a future third visit to Madeira,

Warm regards,

Muito obrigado,