Bli belønnet med One Key
Dato for oppholdet: mai 2019
5,0 av 5 boblerVerdi
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
TheCliffBayTeam, The Cliff Bay TeamHotel The Cliff Bay, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 21. mai 2019
Dear Guest,
First of all, thank you for choosing our hotel.
Your opinion is very important to us - thank you for sharing it.
We are very pleased to hear that our hotel and team were able to meet your expectations.
We look forward to seeing you again.
Regards,
    kr 3 460
1.1 km fra Hotel The Cliff Bay
Se flere hoteller i Funchal
Anmeldt 28. oktober 2018

Et flott hotell med fantastisk service og vidunderlig utsikt
Hotellet hadde høy standard og praktfull frokostbuffet. Det var en behagelig og rolig atmosfære med vennlighet og smil overalt, både fra hotellets gjester, og hotellets ansatte. Det var rent og ryddig både inne i hotellet og ved bassengene.
Det var passe gangavstand til sentrum, noe som var veldig bra, da det ble mange gode måltider.
Hotellbetjeningen var veldig behjelpelig med å finne riktig turer for oss.
Vi gleder oss til neste besøk.
HIlsen Anette og Frank

Romtips: Rom med sjøutsikt
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 100anetteu
Guest Relations, Serviços ao cliente/atendimento på Hotel The Cliff Bay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mai 2023

Sehr geehrter Frau. Anette U,
wir möchten uns für die Zeit bedanken, die Sie aufgebracht haben, um uns Ihre Meinung über
Ihren Aufenthalt in unserem Hotel mitzuteilen. Es bereitet uns große Freude, feststellen zu
können, dass Sie sich in unserer Gesellschaft wohl gefühlt haben. Wir hoffen, Sie schon bald
wieder willkommen heißen zu können.
Mit freundlichen Grüßen
Das Cliff Bay team

Anmeldt 7. januar 2018

Tilbrakte jul- og nyttår her. Hotellet har en behagelig atmosfære. Ca 20 min gange til sentrum av Funchal og bussmuligheter i nærheten. Det var god service på alle plan. Vi hadde rom i 7. etg. med havutsikt og frokost i Michelin-restauranten, en rolig og behagelig restaurant med buffet og a la carte og en fin terrasse. Det var gratis vann, juice og brus på rommet som ble fylt opp daglig. Frukt og en flaske rødvin sto på rommet ved ankomst. Det anbefales rom i i de øverste etasjene. Heis/trapper ned til sjøen hvor det var en stor terrasse med solsenger og parasoller, samt en hyggelig restaurant. På øvre plan var det oppvarmet basseng innendørs hvor man kunne svømme ut. Der var også en bar hvor man kunne kjøpe snacks m.v. Øvrige restauranter var en buffetrestaurant og en bistro. Julaften og nyttårsaften var det festmiddager i Rose Garden med champagne ved ankomst, 4 retters meny og rikelig med vin samt levende musikk. Veldig hyggelige arrangementer fra hotellets side. Jeg feiret bursdag under oppholdet og fikk en flaske champagne og kake på rommet fra hotellet, en hyggelig gest. Et 10 dagers opphold som var helt utsøkt. Kommer gjerne tilbake!

Romtips: Rom med havutsikt i de øverste etasjene
Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, IngerBeritL
Guest R, The Cliff Bay Team på Hotel The Cliff Bay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2018

Thank you for your comments and for choosing our hotel. It was a pleasure to have you with us and we hope to see you again soon.
All the best!

Anmeldt 20. desember 2017 via mobile enheter

Vi tilbrakte en uke her i desember. Hotellet er godt lokalisert en spasertur unna Funchal sentrum (også bussmuligheter). Generelt er alt veldig bra med hyggelig betjening og god standard. Nydelig frokost med god utsikt over havet (stort utvalg av det meste). Selv om desember ikke er den varmeste måneden ble det tid til en dukk i Atlanterhavet og bruk av utendørsbassenget. Veldig hyggelige badevakter. Flott pyntet til jul. Generelt også veldig rolig og god stemning på hotellet. Vi hadde rom mot Funchal sentrum og det gir et fint skue både morgen og kveld. Gode solforhold i uteområdet. Mange gode restauranter i nærheten av hotellet også. Det koster litt, men er verdt det! Anbefales.

Dato for oppholdet: desember 2017
2  Takk, HButting
Guest Relations, Serviços ao cliente/atendimento på Hotel The Cliff Bay, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juni 2023

Kjære herr HButting,
Vi vil gjerne takke deg for tiden du brukte på å gi oss din mening om opplevelsen din på
vårt hotell. Vi er veldig glade for å høre at du hadde et hyggelig opphold hos oss. Vi håper å se
deg snart igjen.
Med vennlig hilsen,
Cliff Bay-teamet

Anmeldt 3. desember 2017

Et flott hotell med de fleste og beste faciliteter. Meget høy standard på rom og restaurant. Behagelig rolig atmosfære, strålende service på alle områder ! Vi spiste også en nydelig tasting meny på hotellets stjerne restaurant en kveld.

Vi var der en uke i midten av november, og selv om været varierte litt var det behagelig temperatur i havet, deilig og slappe av på det fine pool område. Vi oppgraderte til top floor rom, og angrer ikke på det. Vi ble videre fortalt av flere at Cliff Bay var det beste hotellet på øya. Vi opplevde det også som et fantastisk hotell vi gjerne kommer tilbake til !

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, otomlie

Kjære herr otomlie,
deg snart igjen.
Med vennlig hilsen,
Cliff Bay-teamet

Anmeldt 21. april 2017 via mobile enheter

Et fantastisk hotell som vi har bodd på en gang før.
I år oppgraderte vi og fikk et nydelig rom med utsikt over havna. Dessuten gratis vann og softdrinks.
Hotellet har alt, fantastisk mat, flotte basseng og ikke minst adgang til Atlanteren.
Halvpensjon på hovedrestauranten med 2 stjerner var også denne gang utrolig, med flott personale og nydelig mat.
Vi kommer gjerne igjen😍😍😎

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, LoveTravel651959
Svar fra ledelsen:Besvart 26. april 2017

Thank you for your comments.
We hope to be able to see you again in the near future.
Best regards,