Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Anbefales! Har vært her mange ganger. Aldri noe å klage på. Rolig sted med Madeiras største og flotteste hotellhage. Masse spisesteder i nærheten og en super Pingo under hotellet! God service og hyggelig betjening på alle måter.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, oles163
AlexandreE471, Rooms Division Manager på Suite Hotel Eden Mar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Dear oles163,

Thank you for your choice and for sharing your PortoBay experience with us.

Rooms Division Manager

Anmeldt 19. august 2018

Reiste nå i sommer til Madeira, nærmere bestemt Funchal, for andre gang. Valgte samme hotell som sist - Suite Hotel Eden Mar - dette fordi vi husket dette hotellet som spesielt bra. Ble ikke skuffet denne gang heller. Dette er virkelig et hotell jeg vil anbefale alle. Det leverer på alle vis. Det er trivelig hotell med en meget vakker hage, deilige svømmebasseng, føles trygt, alt er rent, trivelig betjening, nydelig mat, flott utsikt, god beliggenhet. Ja, da vi evaluerte klarte vi ikke å komme på noe som kunne vært annerledes. Dette er det triveligste hotellet jeg ever har bodd på. Det var underholdning av høy kvalitet på hotellet daglig. Virkelig bra. Synes vi fikk mye for det vi betalte. Dette er et hotell som passer for alle aldre vil jeg mene. Anbefales på det varmeste. Skal jeg tilbake til Madeira igjen blir det dette hotellet!! Anbefales varmt.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Thalerud
AlexandreE471, Rooms Division Manager på Suite Hotel Eden Mar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Dear Thalerud,

Thank you for writing a review about our hotel. We’re so pleased to hear that you chose to stay with us again while visiting Madeira and were not disappointed. We truly appreciate your recommendation and hope to see you again in the future!

Rooms Division Manager

Anmeldt 13. mars 2018 via mobile enheter

Vi er her enda en gang og har reist hit siden 1994. Stortrives på hotellet og område. Alltid veldig hyggelig personale.
Rent og ordentlig. Man kan risikere oppussing her og der.
Været har vært dårlig denne gangen men det kan jo ikke hotellet noe for.

Dato for oppholdet: mars 2018
2  Takk, 332ninan
Alexandre E, Rooms Division Assistant på Suite Hotel Eden Mar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. mars 2018

Dear Nina N,

Thank you for your review and comments. It was a great pleasure to welcome back you to Eden Mar. We were pleased to hear that you had a pleasant stay at our hotel. We hope to see you again in Madeira Island.

Rooms Division Assistant

Anmeldt 11. januar 2018

Vi hadde et dobbeltrom som inneholdt også et lite kjøkken, med kokeplater, kjøleskap, micro ovn og vask. Og skaffetøy til 2-3. Rommet var stort og luftig, aircondition som ikke lagde for mye støy. Badet var kanskje i det minste laget, kunne vært større, men det fungerte bra. Rengjøring hver dag, inkludert oppvask. Vi bodde i 3. etasje og hadde utsikt mot vest, og vi fikk med oss solnedgangen. Nyttårsuka var fantastisk mht vær og varme. Sol fra blå himmel og 18-20 grader varmt.
God madrass, putene var litt harde. Ikke dunputer. Grei størrelse på verandaen. Eden Mar er et godt alternativ til Porto Mare, spesielt hvis du liker å lage litt mat selv. Frokost spiste vi på Porto Mare, som vi har gjort siden 2006.

Romtips: Be om utsikt mot vest.
Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Brussels188644
Alexandre E, Rooms Division Assistant på Suite Hotel Eden Mar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2018

Dear Brussels188644,

Thank you for your comments and for choosing our hotel. It was a pleasure to have you with us and we hope to see you again soon.

Rooms Division Assistant

Anmeldt 15. oktober 2017 via mobile enheter

Etter å lest på disse anmeldelsene her valgte vi Eden Mare .Vi ble ikke skuffet Flott sted ,rent og pent og en hage og fri område en bare kan drømme om Har vært på Madeira to ganger før og andre hotell men nå blir det Eden Mare eller hotellet.Liker å sitte på altanen med frokost og kaffi så derfor leilighet.

Dato for oppholdet: oktober 2017
1  Takk, Kjersti H